| کد خبر: 55814 |

مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان قم:

اجرای طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش قطعی شد

تین نیوز | از اول تیر ماه طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش برای ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری و دورن شهری قطعی و لازم اجرا شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قم، ابوالفضل جمالی، مدیر كل حمل ونقل وپایانه های استان قم گفت: اجرای طرح تخصیص سوخت براساس پیمایش از اول تیر ماه برای ناوگان حمل ونقل عمومی اعم از باری و مسافری و همچین ناوگان حمل ونقل دورن شهری اجرا خواهد شد.

وی در این رابطه افزود: طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش كه قرار بود از ابتدای ماه گذشته اجرا شود به علت وجود بعضی ازمشكالات ،اجرای آن موكول به اول تیر ماه شد واز 1 /4 این طرح در سراس كشور به اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه سوخت ماهیانه برای ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری و برون شهری كم فعالیت اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه سهمیه سوخت ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری بر اساس اسناد حمل از جمله صورت وضعیت مسافری ، بارنامه و برای ناوگان ترانزیتی بارنامه بین المللی یا همان CMR در نظر گرفته و در كارت های سوخت شارژ می شود.

جمالی با تاكید براینكه رانندگان باید جهت دریافت سهمیه سوخت براساس اسناد حمل به مواردی از جمله به روز نمودن شماره تلفن همراه خود در سامانه كارت هوشمند ناوگان سازمان راهدای و حمل ونقل جاده ای توجه داشته باشند اضافه كرد:رانندگان می بایست اطلاعات مندرج در بارنامه ،صورت وضعیت و بارنامه بین المللی خود را به دقت كنترل نمایند وهمچنین اطلاعات كارت خودرو خود یا همان VIN را در سامانه كارت هوشمند ناوگان بروز رسانی نمایند تا مشكلی از جهت تخصیص سهمیه سوخت برایشان پیش نیاید.

مدیر كل حمل ونقل وپایانه های استان در ادامه افزود: رانندگان برون شهری كه در خصوص میزان سهمیه تخصیص یافته سوالاتی دارند می توانند به روشهای مختلف از جمله ارسال شماره كارت هوشمند ناوگان به شماره 60401411 میزان پیمایش خودروی خود را در طول دوره قبل آگاه شوند و یا می توانند از طریق كد USSD (#141*6040*) و یا مراجعه به سایت WWW.RMTO.IRبخش استعلام كارت هوشمند و یا مراجعه به مراكز صدور كارت هوشمند واداره كل حمل ونقل وپایانه های استان نسبت به دریافت اطلاعات پیمایش خود اطلاع حاصل نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.