| کد خبر: 51257 |

اتمام پروژه راه میاندوآب - تهران از اولویت‌های عمرانی آذربایجان‌غربی است

تین نیوز | نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده میاندوآب به سرچم که به آن در اصطلاح راه تهران گفته می‌شود از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بلاتکلیف مانده و نیازمند تسریع در اقدامات راهسازی آن است.
 
مهدی عیسی‌زاده با تشریح وضعیت راه‌های شهرستان میاندوآب اظهار داشت: چندین راه اصلی این شهرستان بلاتکلیف مانده است.
 
وی افزود: جاده میاندوآب به سرچم که به آن در اصطلاح راه تهران گفته می‌شود از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بلاتکلیف مانده است و با وجود اینکه عملیات راهسازی در آن شروع شده ولی به سبب کندی در اجرای این پروژه تا چندین سال دیگر بی‌نتیجه خواهد ماند.
 
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از نظر دولت اقدامات راه‌سازی در شهرهای حوزه انتخابیه بنده به اتمام رسیده است تصریح کرد: مسیر میاندوآب به کرمانشاه باید به بزرگراه وصل شود و جاده میاندوآب به ارومیه نیز به سبب ناقص ماندن اقدامات راهسازی هرچند یکبار تلفات جانی داده و نیازمند توجه دولت برای تکمیل آن است.
 
عیسی‌زاده گفت: جاده تبریز به میاندوآب نیز از دارا بودن برخی تقاطع‌های غیرهم‌سطح و زیرگذر و روگذر محروم است که این نیز سبب از دست رفت جان عده‌ای از تردد کنندگان در این مسیر می‌شود.
 
وی به تردد سنگین در مسیر "تپه رش" به میاندوآب و "فسندوز" به میاندوآب اشاره کرد و افزود: به سبب وجود بازارهای هفتگی در این مسیر تردد نیز زیاد بوده و متاسفانه تلفاتدر آن رو به افزایش است.
 
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به جاده کمربندی شمالی که سرچم را به بزرگراه ارومیه و کرمانشاه وصل می‌کند اشاره و بیان کرد: این راه نیز به صورت نیمه تمام رها شده و نیازمند تکمیل است.
 
عیسی‌زاده تکمیل راه‌های مذکور را از مطالبات مردم میاندوآب عنوان کرد و گفت: امیدواریم دولت تدبیر و امید در تامین اعتبار مورد نیاز برای احداث و بهسازی راه‌های این شهرستان توجه کافی داشته باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم 0 0

    اگر جاده میاندواب سرچم تکمیل نشده پس احمدی نژاد کجای ان را افتتاح کرد؟؟!!!!!