| کد خبر: 50962 |

رییس اداره راه و شهرسازی سرخس خبر داد:

تیغ زنی حریم محورهای مشهد - سرخس، رباط شرف و غاربزنگان

تین نیوز | رییس اداره راه و شهرسازی سرخس از تیغ زنی حریم محور اصلی مشهد - سرخس و محور رباط شرف و غاربزنگان به میزان یك میلیون و 200 هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، علیرضا الیاسی در تشریح عملكرد این اداره در سال 93 گفت: اداره راه و شهرسازی سرخس از ابتدای سال 93 تا كنون نسبت به تسطیح و رگلاژ شانه های خاكی در محورهای اصلی به طول مجموعاً 98 كیلومتر بصورت دو طرفه و تسطیح و رگلاژ راه های روستایی به طول 109 كیلومتر برای بیش از 21 روستا اقدام نموده است.

وی افزود: شن ریزی در راه های روستایی 6 روستا، خط كشی در محور مشهد– سرخس به طول مفید 60 كیلومتر، خط كشی در محورهای آسفالته روستایی به طول مفید 15 كیلومتر و نیز برف روبی راه های اصلی به طول 650 كیلومتر و به حجم حدود نیم میلیون مترمكعب و برف روبی راه های روستایی به طول 720 كیلومتر و به حجم حدود نیم میلیون مترمكعب از سایر اقدامات بعمل آمده در اداره راه و شهرسازی سرخس می باشد.

الیاسی با بیان اینكه بر اساس سیاست های وزارت راه و شهرسازی، اولویت هزینه‌كرد اعتبارات عمرانی با ارتقای ایمنی راه‌ها است، اظهار داشت: این اداره در سال گذشته اولویت نخست اعتبارات و فعالیت های خود را صرف ایمنی راه‌های حوزه استحفاظی نموده كه شامل احیای خط‌كشی راه‌ها، نصب تابلوها، اصلاح تقاطع ها، اصلاح شانه خاكی، اصلاح شیب شیروانی و پاكسازی حریم راه ها هستند.

الیاسی با بیان اینكه راه زمانی كه ساخته می‌شود، از رویه خوبی برخوردار است ، افزود: به مرور با استفاده از راه، رویه آن افت می‌كند و وظیفه راهداری حفظ سطح راه‌هایی است كه در طول راه مضمحل شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.