| کد خبر: 49291 |

تاخیر در پایانه مسافربری کرمان به حداقل می رسد

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان گفت: با اجرای طرح جامع در زمینه نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت ها، مالکان و رانندگان بین شهری که در پایانه کرمان مسافرگیری می کنند تاخیر در این پایانه به حداقل می رسد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل وپایانه های استان كرمان، مسعود جمیلی کرمانی با اشاره به اینکه ترمینال به گونه ای طراحی شده که این نظارت ها قابل انجام است افزود: این طرح از اواسط اردیبهشت یا اوایل خرداد اجرا می شود.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح به شکل مکانیزه با ناوگانی که بخواهد تاخیر بیش از حد را به پایانه مبدا تحمیل کند برخورد خواهد شد.

جمیلی کرمانی گفت: دستگاه هایی را با سیستم های راداری در پایانه مستقر خواهیم کرد که زمان حرکت اتوبوس را از پایانه مشخص و با زمانی که باید حرکت می کرده مقایسه می کند، چنانچه این زمان اختلاف زیادی داشته و از استانداردهای لازم فراتر باشد به شکل خودکار پیام به سیستم می رود و برای روز بعد اجازه حرکت به این وسیله داده نخواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان اظهار کرد: مگر اینکه این راننده روال خود را طی و جریمه های در نظر گرفته را پرداخت کند و رضایتمندی جلب شود.

وی افزود: با در نظر گرفتن حداقل برخوردها باعث می شود بسیاری از افراد زمان حرکت را طوری تنظیم کنند که بتوانند به موقع از پایانه خارج شوند.

جمیلی کرمانی بیان کرد: با اجرای این طرح همچنین کنترل های دیگری در زمینه ایمنی و سایر موارد در پایانه بهتر انجام خواهد شد و برخورد کاملا به شکل مکانیزه خواهد بود و دیگر رندومی نیست.

وی گفت: یکی از دغدغه های اصلی مردمی که از این ناوگان استفاده می کنند تاخیر در آغاز حرکت است که امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان به طرح در دست اقدام دیگری اشاره کرد و افزود: تجهیز محورهای شریانی و اصلی به دوربین های ثابت کنترل سرعت با استفاده از بخش خصوصی طرح دیگر است که در این طرح دوربین ها نصب می شود و از محل جرائم حاصل شده و سایر منابع آن، هزینه آنها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان خاطرنشان کرد: طرح بزرگی است که اوایل سال جاری در کشور به اجرا رسید و تمامی جاده های شریانی و ملی استان کرمان نیز شامل این طرح می شوند که اگر اجرایی و پیاده سازی شود گام بزرگی در بحث ایمنی است.

وی گفت: نصب این دوربین ها با فواصل و استانداردهایی که باید مد نظر باشد، انجام خواهد شد.

جمیلی کرمانی افزود: بر روی اجرای این طرح در سال جاری تاکید شده زیرا برای رسیدن به ایمنی پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.