| کد خبر: 40766 |

محور مواصلاتی دامغان - جندق دو بانده می شود

تین نیوز | نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: كریدور شمال به جنوب كه استان های مازندران، اصفهان و هرمزگان را به هم متصل می كند در محور دامغان- جندق با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار دوبانده می شود.
 
عبدالرحمان رستمیان صبح شنبه در جلسه ارتقاء امنیت راه های دامغان در محل فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه محور دامغان - جندق دو بانده می شود اظهار داشت: كاهش تصادفات، رفع نقاط حادثه خیز، تسریع در تردد خودرو، ارتقاء امنیت راه ها از مهمترین اهداف این طرح است.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۰ كیلومتر از طرح دو بانده شدن محور دامغان - جندق در منطقه سركویر جنوب شهرستان دامغان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
 
اختصاص ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و مرمت راه های دامغان
 نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: در سالجاری ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و مرمت راه های شهرستان از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اختصاص پیدا كرد و در اختیار اداره راه و ترابری قرار گرفت.
 
رستمیان خاطر نشان ساخت: راه در توسعه اقتصادی كشور نقش مهم و ویژه ای دارد و داشتن یك راه سالم با اطمینان و بدون نقاط حادثه خیز باید در سرلوحه كار وزارت راه و شهرسازی باشد.
 
وی گفت: امیدورایم در لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ كل كشور پس از بحث و بررسی از سوی نمایندگان ملت و دولت در كمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس امتیازات خوبی به حوزه راه و راه سازی اختصاص پیدا كند و شاهد رشد و توسعه در این بخش باشیم.
 
پروژه های بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیكی در دامغان اعتبار می گیرند
فرماندار شهرستان دامغان نیز در این جلسه با بیان اینكه ده ها پروژه عمرانی، صنعتی و تولیدی شهرستان با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی پروژه هایی كه بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارند را اعلام تا اعتبار برای تكمیل آن ها اختصاص پیدا كند.
 
مجد گفت: رشد، توسعه و شكوفایی شهرستان دامغان آرزوی همه ماست و باید تمام تلاش خود را در تكمیل و به اتمام رساندن پروژه هایی كه نفع آن به مردم می رسد به كار گیریم.
 
پلی كلینیك تخصصی دامغان افتتاح می شود
رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان نیز از افتتاح رسمی پلی تكنیك تخصصی این شهرستان در دهه مبارك فجر خبر داد و گفت: در این كلینیك تخصصی روزانه هشت پزشك مختصص با تعرفه های دولتی بیماران را ویزیت می كنند.
 
ابوالفضل فتاح اظهار داشت: دومین پلی كلینیك تخصصی استان سمنان در شهرستان دامغان با اعتباری معادل چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشكی سمنان تجهیز، تكمیل و آماده افتتاح و بهره بردرای شد.
 
وی در خاتمه با بیان اینكه بخشی از مشكلات بهداشتی و درمانی شهرستان دامغان با این كلینیك تخصصی برطرف می شود گفت: مراكز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت روستاهای دورار، رشم و آستانه با اعتباری معادل پنج میلیارد ریال در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.