| کد خبر: 38603 |

بازدید شورای فنی آذربایجان غربی از محور میاندوآب – شاهین دژ – تکاب

تین نیوز |  اعضای شورای فنی آذربایجان غربی از عملیات راهسازی محور میاندوآب – شاهین دژ – تكاب و همچنین پروژه مسكن مهر شهرستان شاهین دژ بازدید كردند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به همراه اعضای شورای فنی استان بر عملیات اجرای پروژه ساخت و توسعه محور میاندوآب – شاهین دژ – تكاب نظارت كردند.

محبت خواه در این بازدید اظهار كرد : محور میاندوآب - شاهین دژ - تكاب یكی از مسیرهای ترانزیتی جنوب استان است كه استانداردسازی این محور در توسعه شبكه حمل و نقل استان نقش آفرین است.

خلیل محبت خواه با بیان اینكه عملیات راهسازی این محور در مجموع به طول 145 كیلومتر در حال انجام است افزود 8 قطعه در طول مسیر به دست پیمانكاران در حال ساخت است كه مجموعا 30 درصد پیشرفت فیزیكی دارد و متوسط پیشرفت فیزیكی كل مسیر نیز 15 درصد است.

وی ادامه داد: این پروژه جز اعتبارات ملی - استانی میباشد و ایمن سازی محور تكاب- شاهین دژ- میاندوآب یكی از خواسته های دیرینه مردم منطقه است كه تلاش می شود این امر در كوتاه ترین زمان ممكن تحقق یابد.
در ادامه اعضای شورای فنی استان از پروژه مسكن مهر شهرستان شاهین دژ نیز بازدید كردند.

خلیل محبت خواه با اعلام اینكه پروژه های تعاونی های مسكن مهر این شهرستان از 90 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است، ادامه داد: مسكن مهر این شهرستان با بهره گیری از فن‌آوری‌های نوین مانند عایق‌بندی و سیستم‌های استاندارد گرمایشی و سرمایشی از پیشرفته ترین مسكن‌های مهر استان محسوب می‌شود.

وی گفت: این واحدهای مسكونی دارای امكانات رفاهی ازجمله بالابر، مبلمان محوطه و فضای سبز هستند و پروژه های احداث مجتمع های مسكونی طرح مسكن مهر شاهین دژ در قالب پنج پروژه اجرا می شود كه در مجموع 144 واحد تحویل صاحبانشان شده است و مابقی تا پایان شهریور 1394 تحویل داده خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.