| کد خبر: 38321 |

سرعت، ‌ نظارت و کیفیت سه عنصر مهم در فعالیتهای راهسازی هستند

تین نیوز |  معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های راهسازی مازندران عنوان كرد: سرعت در عملیات، كنترل در روند اجرایی و همچنین كیفیت عملیات سه عنصر مهم در ایجاد یك راه ایمن و مناسب در این منطقه است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، امیر امینی در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه های راهسازی مازندران عنوان كرد: یكی از راهكارهای برون رفت از محرومیت و حركت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده كه الحمدا... در دولتهای قبلی و دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است.

وی در ادامه درخصوص روند عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه كردن محور قائمشهرـ فیروزكوه اظهار داشت: با توجه به اینكه این محور به عنوان یكی از محورهای شریانی مازندران بوده كه این استان را به پایتخت كشور متصل می نماید، ضروری است كه توسعه و تعریض آن در اولویت كاری قرار گیرد. وی در ادامه خاطر نشان كرد: با توجه به عملیات تعریض این محور در حوزه استحفاظی استان تهران انتظار می رود با تامین اعتبارات مورد نیاز توسعه و تعریض آن نیز در مازندران با وجود كوهستانی بودن و شرایط سخت منطقه شتاب بیشتری بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به طولانی شدن عملیات اجرای احداث كمربندی شهرستان بابل عنوان نمود: پیمانه صبر مردم از روند ساخت كنار گذر مذكور لبریز شده كه امیدواریم با برنامه ریزیهای به عمل آمده و با تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی به روند اجرایی احداث كمربندی بابل داده تا مردم بتوانند از خواسته خود برای ایجاد یك راه مناسب و ایمن بهره مند شوند.

گفتنی است در این بازدید علاوه بر معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیركل راه و شهرسازی مازندران و جمعی از مسؤلین اداره كل راه و شهرسازی مازندران حضور داشتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.