| کد خبر: 3273 |

چهار پروژه راهداری در نکا بهره برداری می شود

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: چهار پروژه راهداری تا پایان هفته بسیج در شهرستان نکا بهره برداری می شود.
 
سید علی اسد صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات راهداری نکا در فرمانداری شهرستان اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح در کمربندی غربی شهرستان نکا به منظور افزایش ضریب ایمنی محورهای ارتباطی و تسهیل در امر تردد به اجرا در آمد.
 
وی افزود: طبق زمان بندی و برنامه ریزی های انجام شده این طرح در دهه فجر92به بهره برداری می رسید اما به دلیل عدم تخصیص بخش اعظمی از اعتبارات طرح تقاطع غیر همسطح به هفته بسیج در سال93 موکول شد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته تنها 20 درصد از اعتبارات راهداری استان مازندران تحقق یافت ، بیان داشت: با وجود عدم تخصیص اعتبارات و همچنین سونامی برف در زمستان 92 در غرب مازندران بخشی از پروژه ها در زمان مقرر به اتمام نمی رسد.
 
اسد تصریح کرد: در روستاهای بالا دست و هزار جریب جهت بهتر نمودن وضعیت منطقه با ایجاد راه روستایی مناسب در روستاهای لیمونده ، سوچلما و ارتباط آن با روستاهای پایین دست و اجرای پل روستای ابچین در اولویت قرار گرفته و خوشبختانه جزءطرح های انجام شده راهداری شهرستان در سال 92 بود.
 
این مقام مسئول با اشاره به بهره برداری از دو زیر گذر در نکا تصریح کرد: دو زیر گذر قلعه سر وکمیشان از جمله پروژه هایی بهره برداری شده در سال92بود که سبب کاهش تصادفات جاده ای در شهرستان شده است .
 
وی با بیان اینکه طرح های نیمه تمام راهداری شهرستان در سال 93 به اتمام می رسد گفت: در سال گذشته آسفالت و تعریض 6 کیلومتر از جاده خطر آفرین نکا –نیروگاه صورت گرفته که تا اوایل اردیبهشت 6 کیلو متر دیگر آسفالت و تعریض این منطقه آغاز خواهد شد.
 
اسد با اشاره به آسفالت راه های روستایی بیان کرد: خوشبختانه طبق قول و مساعدت های انجام شده با تحقق یافتن500 میلیون اعتبار راه های روستایی قطعا پروژه های نیمه تمام راه های روستایی به پایان خواهد رسید.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران اذعان داشت: خاموشی کمربندی نکا از جمله معظلاتی که منجر به تصادفات جبران ناپذیر در این شهرستان می شود همچنین با تحقق یافتن اعتبارات 6 کیلومتر از مسیر کمربندی شهرستان تا هفته دفاع مقدس روشن خواهد شد.
 
وی با اشاره به وضعیت غیر ایمن مسیر آبلو به مهرآباد افزود: با احداث زیر گذر در این نقطه از شهرستان ایمنی و امنیت در این منطقه حکمفرما شده همچنین مانع از افزایش تصادفات و تلفات در این نقطه می شود.
 
اسد همنین ایجاد بریدگی در مسیر گلبستان به مسجد قمر بنی هاشم را از دیگر ضروریات واولویت های راهداری شهرستان نکا برشمرد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح خروجی نکا به سمت بهشهر متذکر شد: طرح ایجاد میدان در خروجی نکا و ورودی بهشهر تا 20 اردیبهشت سال جاری توسط شهرداری اجرایی و عملیاتی شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.