| کد خبر: 235410 |

◄ عرضه بلیت های بازگشت زائران با ۲ برابر قیمت مصوب

با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازگشت زائران اربعین حسینی، اتوبوس های مورد نیاز از فردا در مرز زمینی مهران آماده شده است.

تین نیوز

عامری، رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازگشت زائران اربعین حسینی، اتوبوس های مورد نیاز از فردا در مرز زمینی مهران آماده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، احمدرضا عامری  افزود: به هرتعداد اتوبوس در مهران مورد نیاز باشد تامین خواهد شد تا زائران حسینی در بازگشت مشکلی نداشته باشند و ما در این زمینه با تمام امکانات در خدمت زائران و هموطنان خواهیم بود.

با توجه به اینکه این اتوبوس ها با یک سر خالی به مهران اعزام خواهند شد، لذا بلیت متقاضیان به دو برابر نرخ مصوب عرضه خواهد شد

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری کشور در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص قیمت بلیت اتوبوس های یاد شده اظهار داشت: با توجه به اینکه این اتوبوس ها با یک سر خالی به مهران اعزام خواهند شد، لذا بلیت متقاضیان به دو برابر نرخ مصوب عرضه خواهد شد.

ما در سال های قبل برای بازگشت زائران بیش از ۵۰ هزار اتوبوس نیز آماده کرده ایم و امسال نیز شرمنده زائران حسینی نخواهیم بود

عامری با اشاره به سابقه اعزام اتوبوس برای بازگشت زائران ایرانی گفت: ما در سال های قبل برای بازگشت زائران بیش از ۵۰ هزار اتوبوس نیز آماده کرده ایم و امسال نیز شرمنده زائران حسینی نخواهیم بود.

ما متعهد شده ایم که به هر تعدادی اتوبوس نیاز باشد برای بازگشت هموطنان عزیز آماده کنیم

 رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری کشور با بیان اینکه امسال ۶۴ هزا زائران ایرانی به عتبات عالیات عزیمت کرده اند و ما دقیقا نمی دانیم که چه تعدادی از این زائران حسینی از مرز زمینی باز می گردند ولی آنچه که مسلم است ما متعهد شده ایم که به هر تعدادی اتوبوس نیاز باشد برای بازگشت هموطنان عزیز آماده کنیم.

عامری بر رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان بازگشت زائران ایرانی در داخل اتوبوسها تاکید کرد و گفت: به تمام رانندگان تاکید شده است که تمام مسافران باید در داخل اتوبوس پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

از فردا آمادگی داریم عملیات بازگشت زمینی زائران ایرانی را از مرز مهران آغاز کنیم

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری تصریح کرد: مراسم اربعین حسینی ۵ مهرماه سال جاری برگزار می شود و از همان روز بازگشت زائران ایرانی آغاز خواهد شد و ما از فردا آمادگی داریم عملیات بازگشت زمینی زائران ایرانی را از مرز مهران آغاز کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.