| کد خبر: 23139 |

نقاط حادثه‌خیز در مناطق مختلف آذربایجان غربی شناسایی شد

تین نیوز | معاون راهداری اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 67 نقطه پرحادثه در مناطق مختلف آذربایجان غربی شناسایی شده است.
 
ارسلان شکری اظهار داشت: با مساعدت و همکاری اعضای کمیسیون ایمنی راه استان، 67 نقطه پرحادثه در مناطق مختلف آذربایجان غربی شناسایی و آشکارسازی شده است تا مسافران سفر ایمنی داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه همه این مناطق با تابلوهای فسفری آشکار شده‌اند، افزود: چند نقطه پرحادثه دیگر با اقدامات فوری ایمن‌سازی شده‌اند، به طوری که مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری، پایانه‌ها و مسیر کاروان‌های راهیان نور توسط ادارات شهرستان‌ها، اکیپ‌های راهداری به طور مستمر بازدید، ایمن‌سازی و ساماندهی می‌شوند.
 
شکری با اظهار به اینکه در محورهای مختلف اقدامات لازم انجام گرفته است، ادامه داد: در محورهای مختلف از جمله چالدران به طرف قره‌کلیسا اقدامات لازم از جمله خط‌کشی، شستشوی تابلو، نصب چراغ چشمک‌زن و غیره صورت گرفته است.
 
وی با اظهار به اینکه در محور خوی ـ چالدران، محور خوی ـ قطور و قره‌ضیاءالدین برای حدود 30 کیلومتر قرارداد منعقد شده است تا عملیات روکشی انجام گیرد، بیان داشت: اجرای عملیات بهسازی در کاهش میزان وقوع تصادف تاثیر زیادی دارد.
 
وی با اشاره به انجام عملیات لکه‌گیری در محور تکاب ـ تخت سلیمان بیان داشت: جاده مناسب و ایمن یکی از مولفه‌های موثر در انجام مسافرت‌های آسوده و ایمن است، که اداره راه و شهرسازی استان با در نظر گرفتن این مهم اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
 
معاون راهداری اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه برخورداری از راه‌های ایمن یکی از محورهای توسعه به شمار می‌رود، اظهار داشت: با چنین رویکردی درراستای انجام وظایف محوله گام برداشته، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری می‌شود.
 
شکری با اظهار به اینکه در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» با جدیت بیشتری برای رفع مشکلات و ساماندهی امور مختلف باید اقدامات لازم انجام شود، اظهار داشت: در این صورت برای تحقق یافتن منویات رهبری گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.