| کد خبر: 22387 |

پاسگاه پلیس راه سنندج – کرمانشاه افتتاح شد

تین نیوز | ​ساختمان پلیس راه سنندج - كرمانشاه واقع در كیلومتر 9 جاده شهرستان سنندج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولین استان كردستان افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در آیین افتتاح ساختمان پلیس راه سنندج - كرمانشاه  داود كشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با اشاره به نقش و جایگاه قرارگاه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه در محورهای مواصلاتی اظهار داشت: سهم عمده ایمنی در جاده‌ها برعهده پلیس‌راه است پس باید تمام دستگاههای مسئول برای تقویت پلیس راه در جاده‌ها تلاش كنند و بتوان پلیس راه را به بهترین شكل با تجهیزات و امكانات و ابزارهای پیشرفته  لازم مجهز كرد.

وی افزود: یكی از اهداف سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای احداث پاسگاه‌های پلیس راه می‌باشد و این پاسگاه ها باید بصورت پیش ساخته بتونی در محورهای كشور كاملاً مجهز احداث شوند.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی مزایای پاسگاههای پیش ساخته بتونی را امكان جابجایی سریع تمام قطعات عنوان نمود و گفت: تلاش بر این است سال آینده تعدادی از پاسگاهها به صورت قطعات پیش ساخته احداث شود تا نیروهای همكار پلیس راه با آرامش خاطر نسبت به انجام مأموریت‌های خود اقدام نمایند.

 كشاورزیان با اشاره به نصب 400 دوربین در سطح جاده‌های كشور برای ثبت تخلفات سرعت رانندگان افزود: با بخش خصوصی و شركت سرمایه گذاری در حوزه مخابراتی قراردادی منعقد شده كه پس از صدور مجوز، راه‌های شریانی كشور تحت پوشش دوربین‌ها قرار خواهد گرفت و مسئولیت نگهداری و ارائه خدمات با شركت سرمایه‌گذار خواهد بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه از مجموعه حمل‌ونقل و پایانه‌های استان و پلیس راه تقدیر كرد و خاطرنشان كرد: كاهش 16 درصدی آمار تصادفات در استان كردستان قابل توجه وتقدیر است.

براساس این گزارش، نعمت‌اله خواجه‌ای مدیركل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در این مراسم با ارائه گزارش كاملی از عملیات احداث این ساختمان افزود: محوطه پاسگاه پلیس راه 400 متر مربع در دو طبقه ساخته شده و یك هزار و 500 متر به پاركینگ ماشین‌های توقیفی اختصاص یافته است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این پاسگاه را 15 میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام كرد و گفت: از مسیر پاسگاه تا ورودی شهر سنندج 9 كیلومتر عملیات ایمن‌سازی شامل اجرای علائم و روشنایی انجام شده است و دو مورد پاسگاه پلیس راه یكی در محور قروه و دیگری در محور شهرستان بانه در دست احداث قرار دارد.

براساس این گزارش معاون راهداری و مدیركل دفتر ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین استاندار و مدیران كل حمل و نقل و پایانه‌ها و راه و شهرسازی استان كردستان كشاورزیان را در این مراسم همراهی می کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.