| کد خبر: 218088 |

سفر بین استانی بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور ضمن اعلام افزایش بیش از 10 درصدی تردد در شبانه روز گذشته از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

تین نیوز

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور ضمن اعلام افزایش بیش از 10 درصدی تردد در شبانه روز گذشته از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۱۶ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۰.۵درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۷ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجتم شده است  که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.    

آخرین وضعیت محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های عوارضی و شهرستانک،ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا تونل وانا و محدوده سه راهی چلاو خبر می دهد.

ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه قزوین-رشت مسیر جنوب به شمال محدوده رودبار گزارش شده است و اکنون تردد در محور فیروزکوه روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران- کرج- قزوین حدفاصل پل کلاک تا بهشت سکینه خبر می دهد.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان کرمان دارد.   

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.