| کد خبر: 21535 |

پیش‌بینی آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران

تین نیوز | معاون راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه با مشارکت مردمی آسفالت 170 کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران انجام شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود با مشارکت مردمی تا پایان سال‌جاری 300کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت شود.
 
 سهراب طور در حاشیه جلسه بررسی راه‌های روستایی شهرستان بابلسر با بیان اینکه طول راه‌های روستایی استان مازندران 7 هزار و 740 کیلومتر است، اظهار داشت: از این میزان آسفالت، 4 هزار و 124 کیلومتر انجام شده است.
 
وی شاخص آسفالت استان مازندران را 53 درصد دانست و با بیان اینکه شاخص کشوری آسفالت 63 درصد است، بیان داشت: برای رسیدن به درصد شاخص کشوری باید آسفالت 888 کیلومتر را در دستور کار قرار دهیم.
 
معاون راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای آسفالت 888 کیلومتر حدود 222 میلیارد تومان است،گفت: با توجه به مشکلات تخصیص اعتبارات در سال گذشته با محدودیت منابع اعتباری توانستیم از ابتدای سال 92 تاکنون بالای 100کیلومتر از آسفالت راه‌های روستایی را از محل پروژه‌های مصوب ابلاغی انجام دهیم.
 
طور عنوان داشت: با پیگیری انجام شده از محل مشارکت برای آسفالت حدود 600 کیلومتر قرارداد منعقد و از این مقدار در 6 ماه نخست سال جاری آسفالت  170 کیلومتر را انجام و به بهره‌برداری برسانیم.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری با مشارکت مردمی حدود 300 کیلومتر از راه‌های روستای آسفالت شود.
 
این مسئول، پروژه‌های مصوب ابلاغی از محل اعتبارات مختلف را 10میلیارد و 700میلیون تومان دانست و گفت: از این مقدار 2 میلیارد و 700میلیون تومان از ماده 10 و 12 و هشت میلیارد تومان اعتبار مصوب است که با توجه به انعقاد موافقت‌نامه بعد از امضا و ابلاغ، کار اجرایی شروع می‎کنیم.
 
وی در پایان گفت: در صورتی که رقم بودجه 93 رقم قابل قبولی باشد پیش‌بینی می‌شود آسفالت حدود 200 کیلومتر از محل اعتبارات مصوب ابلاغی را انجام دهیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.