| کد خبر: 214456 |

حمایت از طرح‌های برگزیده در نخستین رویداد نوآوری حوزه راهداری

نخستین رویداد نوآوری حوزه راهداری به منظور حمایت از طرح‌های برگزیده اساتید، فناوران، محققان، صنعتگران و دانشجویان برای رفع مسائل و مشکلات حوزه راهداری با تکیه بر توان ملی و متخصصان و نخبگان داخلی برگزار می‎شود.

تین نیوز

نخستین رویداد نوآوری حوزه راهداری به منظور حمایت از طرح‌های برگزیده اساتید، فناوران، محققان، صنعتگران و دانشجویان برای رفع مسائل و مشکلات حوزه راهداری با تکیه بر توان ملی و متخصصان و نخبگان داخلی برگزار می‎شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری، صنعت راهداری یکی از حوزه‌هایی است که برای استفاده از خدمات دانش‌بنیانی پیش‌قدم شده است. این صنعت قرار است با کمک طرح‌های دانش‌بنیانی و کسب‌وکارهای نوین و خلاق متحول شود. این اتفاق با برگزاری «نخستین رویداد نوآوری حوزه راهداری» سرعت می‌گیرد.

این رویداد فناورانه با مشارکت و همکاری ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونت پژوهشی دانشگاه تهران، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و شبکه شتابدهنده‌های تخصصی حوزه حمل‌ونقل پیشرفته و هوشمند مستقر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این رویداد نوآورانه با هدف توسعه زیست‌بوم کارآفرینی فناورانه به‌ویژه توسعه کسب‌وکارهای نوپای فناور مورد نیاز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود. همچنین طراحی، توسعه و تجاری‌سازی محصولات جدید فناورانه برای حل چالش‌ها و مشکلات این حوزه هدف دیگری است که برای این رویداد تعریف شده است.

در این رویداد، طرح‌های برگزیده همه اساتید، فناوران، محققان، صنعتگران و دانشجویان فعال این حوزه مورد حمایت قرار می‌گیرند تا با این کار گامی برای حل مسائل و مشکلات حوزه راهداری، با تکیه بر توان ملی و متخصصان و نخبگان داخلی برداشته شود.

فعالان این حوزه می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را تا ۲۰ تیر ماه در موضوعاتی مانند «روش‌های نوین نگهداری و حفاظت از راه‌های کشور»، «استفاده از فناوری‌های نوین با رویکرد اقتصادی برای پایش هوشمند شبکه راه‌ها» و «افزایش دوام و کیفیت خط کشی راه‌ها» به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

«بهینه‌سازی فنی و اقتصادی انواع حفاظ‌های راه‌های کشور»، «طراحی وتوسعه انواع پل‌های مقاوم و سبک با نصب سریع در مواقع بحران» و «ارائه طرح‌های جدید برای روسازی اقتصادی برای راه‌های فرعی و روستایی» دیگر محورهای این رویداد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.