بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

بهره‌برداری از یک لاین کنارگذر اسدآباد در آبان‌ماه امسال

بهره‌برداری از یک لاین کنارگذر اسدآباد در آبان‌ماه امسال

تین نیوز | نماینده مردم اسدآباد در مجلس شواری اسلامی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه کنار گذر اسدآباد، از بهره‌برداری یک لاین این پروژه در آبان‌ماه امسال خبر داد.
 
بهروز نعمتی با بیان اینکه پروژه کنار گذر یکی از پروژهای مهم شهرستان است، اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی که در سد راه قرار داشت، امروز یکی از پروژه‌های فعال کشور محسوب می‌شود.
 
وی از پیشرفت 50 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: هم اکنون یک لاین این پروژه اجرا و در طی دو ماه اخیر حدود هشت کیلومتر آن اجرا شده و این مهم نشان از فعال بودن پروژه است.
 
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شواری اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس قول‌های مساعد وزیر راه و شهرسازی لاین جنوبی این کنارگذر در آبان ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
این مقام مسئول با اشاره به این که این پروژه در منطقه‌ای قرار داشت که باید بعضی اراضی تملک می‌شد، گفت: از اهالی روستاهای جنت‌آباد، هودرج و  شمس‌آباد ، شهراب و اشترجین قدردانی کنیم چرا که برای اجرای این پروژه همکاری خوبی را در واگذاری اراضی به دولت داشتند.
 
نعمتی با بیان این که با اختصاص اعتبارات ملی سعی می‌کنیم  پروژه کنار گذر تا سال دیگر به اتمام برسد، افزود: حدود 16 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و اوراق مشارکت اختصاص  داده شده است.
 
وی با اشاره به این که پروژه کنار گذر به میزان 12 کیلومتر است، یادآور شد: در قرار داد اولیه برای این پروژه 6 میلیارد و 300 میلیون ریال اختصاص داده شده بود.
 
نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت تصریح کرد:  با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر راه کربلا و استان‌های همجوار قرار گرفته و روزانه وسایل نقلیه زیادی از این مسیر  در حال تردد هستند، قطعا" با اجرای پروژه کنار گذر کاهش تصادفات را خواهیم داشت.
 
وی همچنین به اختصاص 425 میلیون تومان اعتبار به سه راهی اسدآباد، جنت‌آباد و بادخوره خبر داد و گفت: این پروژه نیز در حال انجام است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.