| کد خبر: 198452 |

اتوبان پیامبر اعظم محدوده هشترود فاقد علائم هشداردهنده است

اتوبان پیامبر اعظم محدوده این شهرستان فاقد خط کشی و علائم هشداردهنده بوده و همین امر موجب بروز تصادفات در این محور می‌شود.

تین نیوز

فرماندار هشترود گفت: اتوبان پیامبر اعظم محدوده این شهرستان فاقد خط کشی و علائم هشداردهنده بوده و همین امر موجب بروز تصادفات در این محور می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، امین امینیان در جلسه کمیته حمل و نقل جاده ای و شورای ترافیک هشترود اظهار کرد: زمانی نامناسب بودن وضعیت آسفالت این اتوبان موجب بروز تصادفات ناگوار می‌شد و اکنون که آسفالت ریزی بخشی از اتوبان انجام شده به دلیل نبود علائم هشداردهنده و خط کشی و تاریکی، آمار تصادفات در این مسیر همچنان بالاست.

وی با بیان اینکه حساسیت عمومی نسبت به مناسب سازی مسیرهای جاده ای بسیار بالاست گفت: نبود منابع مالی کافی در بسیاری از مواقع مانع از ترمیم و اصلاح جاده ها می شود از این رو پیمانکاران باید مصالحی را به کار ببرند که کیفیت و طول عمر بالایی داشته باشد.  

وی همچنین از ساماندهی سه راهی قویونقشلاقی با ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرد خبر داد و خواستار ساماندهی سه راهی آتش بیگ در جاده هشترود - مراغه شد.

امینیان همچنین از برخورد با رانندگان تاکسی که خودسرانه کرایه ها را افزایش داده اند خبرداد و گفت:  همچنین مجوز تاکسی‌های برون شهری که به غیر واگذار شده و یا در خارج از مسیر مسافرکشی می‌کنند لغو خواهد شد.

فرماندار هشترود به اجرای طرح جامعه ایمن در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: سازمان جهانی بهداشت با راهبرد «سلامتی برای همه»، به دنبال برخورداری تمامی افراد از ایمنی و تندرستی یکسان است و از نظر این سازمان، جامعه ایمن، جامعه ای است که براساس پیشگیری از حوادث با مشارکت مردمی و دخالت مسوولان محلی و با همکاری بین بخشی پایه ریزی می شود.

امینیان هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از سوانح و حوادث و بهبود شرایط ایمنی عنوان کرد و گفت: کاهش وقوع سوانح و حوادث، کاهش میزان مرگ و میر ناشی از سوانح و حوادث و کاهش میزان معلولیت ها و زیان های ناشی از حوادث از دیگر اهداف این طرح است.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.