| کد خبر: 193825 |

آزادراه خلیج‌فارس زیر پوشش شبکه تلفن همراه

بر اساس بررسی‌های انجام شده آزادراه خلیج‌فارس استان خوزستان به طور کامل زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارد.

تین نیوز

 ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﻘﺮرات و ارﺗﺒﺎﻃﺎت رادﯾﻮﺋﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺟﻨﻮب ﻏﺮب گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده آزادراه خلیج‌فارس استان خوزستان به طور کامل زیر پوشش شبکه  تلفن همراه قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا ملکی جهان اظهار داشت: تمامی سطح آزادراه خلیج‌فارس از نظر تکنولوژی ۲G پوشش داده شده و هیچ‌گونه مشکلی ندارد اما بخش‌هایی از آن از نظر تکنولوژی ۳G  و ۴G کامل نشده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده با دیگر اپراتورها تا یک ماه آینده تکنولوژی ۳G  و ۴G  برای آزاد راه خلیج‌فارس راه‌اندازی می‌شود.

وجود ۲۲ کیلومتر نقطه کور در خوزستان

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﻘﺮرات و ارﺗﺒﺎﻃﺎت رادﯾﻮﺋﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺟﻨﻮب ﻏﺮب گفت: هم اکنون  ۲۲ کیلومتر نقطه کور در سطح جاده‌های استان شناسایی شده است که در این زمینه اپراتورها متعهد شده‌اند ظرف شش ماه دوم سال  تمامی نقاط کور را برطرف کنند. هم‌چنین در حدود  ۱۰۰ کیلومتر از نقاط استان از لحاظ آنتن‌دهی تلفن‌همراه ضعیف است که  در برنامه شش ماهه دوم سال این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و بنا است با اجرا و نصب بیش از ۱۵۰ سایت این مشکلات  تا پایان امسال مرتفع شود.

وی در خصوص وضعیت پوشش شهری و جاده‌ای تلفن همراه در استان گفت: پوشش شهری در سطح استان ۹۹.۹۷ درصد و  پوشش جاده‌ها حدود ۹۵ درصد است که در نظر داریم این کیفیت را ارتقا دهیم.

ملکی جهان  با اشاره به میزان سرقت تجهیزات سایت‌های مخابراتی بیان کرد: تا کنون بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مورد سرقت در زمینه تجهیزات مخابراتی گزارش شده است که اکثر آن‌ها سرقت مکرر بوده است که در آخرین جلسه کارگروه ارتباطات فرمانداران متعهد شدند از طرف دهیاری‌ها و شوراها امنیت سایت‌ها را تضمین کنند.

وی ادامه داد: تاکنون میزان خسارتی که سرقت‌ها به سایت‌ها وارد کرده است در حدود ۳۵۰ میلیارد ریال  بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.