| کد خبر: 190511 |

تعطیلی پروژه کنار گذر اسدآباد دیگر قابل قبول نیست

تعطیلی پروژه ملی کنار گذر اسدآباد دیگر قابل قبول نیست و باید این پروژه ظرف 3 ماه آینده امسال افتتاح و زیر بارترافیک رود.

تین نیوز

سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: تعطیلی پروژه ملی کنار گذر اسدآباد دیگر قابل قبول نیست و باید این پروژه ظرف 3 ماه آینده امسال افتتاح و زیر بارترافیک رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، لیلا امیدی با تاکید بر بهره برداری و افتتاح سریع این پروژه مهم شهرستان به جهت استراتژیک بودن و خاص بودن محور اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر به صورت نیمه فعال بوده که پیمانکار پروژه قول داده از فردا مجددا نسبت به فعال شدن دوباره طرح اقدام کند.

وی پیشرفت فیزیکی کل پروژه را 98 درصد برشمرد و یاد آورشد: طرح فوق دارای 6 میلیارد تومان اوراق 1400 بوده و 11.5 میلیارد تومان پیمانکار دارای مطالبات است.

امیدی با بیان اینکه تکمیل کنار گذر اسدآباد به 24 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد افزود: جابه جایی تاسیسات و معارضین از مهمترین مشکلات موجود کنونی این طرح بوده که پیمانکار قول داده در صورت برطرف شدن معارضین سازمانی در فصل کاری امسال طرح را تحویل دهد.

امیدی با تاکید بر اینکه ادارات خدمات رسان برای بهره‌برداری هر چه سریعتر پروژه باید کمک لازم را به این پروژه داشته باشند اضافه کرد: این طرح در مجموع به طول 14 کیلومتر در 2 فاز بوده که فاز کنارگذر به طول 10 کیلومتر و فاز تقاطع‌های راه به طول 4 کیلومتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.