| کد خبر: 190106 |

تکمیل کمربندی شمال ساوه نیازمند 2 هزار تن قیر است

تکمیل پروژه کمربندی شمال ساوه نیازمند دو هزار تن قیر است که برای تامین این میزان قیر در حال حاضر 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

تین نیوز

 معاون عمرانی شهردار ساوه گفت: تکمیل پروژه کمربندی شمال ساوه نیازمند دو هزار تن قیر است که برای تامین این میزان قیر در حال حاضر 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمدحسن افشاری در اراک با اشاره به پروژه کمربندی شمال شهر ساوه، اظهار کرد: به منظور اجرای این پروژه تاکنون حدود ۲۰۰ هزار مترمربع از اراضی مسیر کمربندی تملک و آزادسازی شده،  ۱۲ هزار متر طول جدول‌گذاری صورت گرفته و  حدود ۱۰۰ هزار مترمکعب عملیات خاکریزی و خاکبرداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه طول این پروژه از بلوار آزادی تا شهرک علوی در فاز نخست آن حدود ۳ کیلومتر با عرض 60 متر است، افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و افزایش روند قیمت قیر نیازمند مساعدت استاندار و سایر مسوولان استانی و شهرستانی برای تکمیل این پروژه هستیم تا بتوانیم این پروژه بزرگ را که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در بین پروژه‌های شهرداری‌های استان است را  در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه از نیازهای حیاتی شهر ساوه است زیرا  ترافیک سنگین در میدان آزادی و برخی خیابان‌های مرکزی شهر سال‌هاست که علاوه بر کلافه کردن مردم، آسیب‌های جدی به زیرساخت‌ها  و مبلمان شهری ساوه وارد کرده است.

معاون عمرانی شهردار ساوه اظهار داشت: سال گذشته مقرر شد تا از محل اعتبارات استانی مبلغ یک میلیارد تومان برای کمک به اجرای این پروژه اختصاص یابد اما فقط 300 میلیون آن محقق شد.

افشاری با بیان اینکه  تکمیل کمربندی شمال شهر ساوه نیازمند ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: این پروژه هم اینک  حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تکمیل فاز نخست آن در هفته دولت، فازهای دو و سه آن  به طول ۱۶ کیلومتر در دستور کار شهرداری قرار دارد  تا با تکمیل رینگ کامل اطراف شهر، شهروندان از ترافیک چندین ساله شهر ساوه رها شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.