| کد خبر: 18529 |

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران تشدید شد

تین نیوز | رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده های اصلی استان از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) تا ساعت 24 روز جمعه (31 مرداد) اعمال می شود.
 
سرهنگ ˈجعفر محمدنژادˈ گفت: هدف از اعمال این محدودیت ها افزایش ایمنی، تسهیل در امر عبور و مرور وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی پلیس راه استان است.
 
محمدنژاد اظهار داشت: از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) تا ساعت 24 روز جمعه (31 مرداد) تردد انواع موتورسیکلت در محورهای کندوان (کرج - چالوس)، هراز و فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.
 
وی درباره محدودیت تردد انواع تریلی و کامیون در محور کرج - چالوس، گفت: ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون از محور کرج - چالوس همچنان پا برجاست.
 
وی بیان داشت: تردد انواع وسائط نقلیه نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه تا 24 همان روز از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
محمدنژاد با بیان این که تردد تمامی تریلی ها از محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد هر نوع کامیون و کامیونت به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه (30 و 31 مرداد) از این محور ممنوع است.
 
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران درباره محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه گفت: تردد انواع تریلی به استثناء تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بر عکس ممنوع است.
 
محمدنژاد ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 011 به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.
 
حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران قرار دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.