| کد خبر: 182503 |

◄ حذف پنج نقطه پرحادثه در شهرکرد

پنج نقطه پرحادثه در شهرستان شهرکرد حذف شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شهرکرد از حذف پنج نقطه پرحادثه در محورهای پرتردد شهرکرد - خوزستان و گردنه 'خلک 'شهر سورشجان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، علیرضا مالکی  گفت: مسیر سورشجان به شهرکرد به طول 340 متر با اجرای 100 هزار مترمربع آسفالت از جمله این طرح ها بود که برای اجرای آن هفت میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه این مسیر به عنوان یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی استان است، اظهار کرد: مسیر سورشجان به شهرکرد دارای چند نقطه پرتصادف بود که در طول سال های گذشته حذف این نقاط از مهم ترین خواسته مردم و گردشگران بود.

به گفته وی، پیچ ورودی شهر هارونی به طول 219 متر با حجم خاک‌برداری و ترانشه برداری حدود 33 هزار مترمکعب نیز از دیگر طرح هایی بود که حذف شد.

مالکی ادامه داد: در عملیات حذف این نقطه پرتصادف اجرای 88 هزار مترمربع آسفالت انجام شده است که برای اجرای طرح هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شهرکرد تصریح کرد: نقطه پرتصادف دیگر این مسیر در محدوده شهر وانان به طول 230 متر با 15 هزار مترمکعب خاکبرداری حذف شد.

وی همچنین از آزادسازی مسیر محدوده اسدآباد و حذف نقطه پرتصادف این محور خبر داد و عنوان کرد: در این طرح عقب نشینی ساختمان و احداث دیوار حائل انجام شد.

براساس گزارش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، 200 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و 151 گردنه شناسایی شده و کد دار در این استان وجود دارد.

محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برفگیر است شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.