| کد خبر: 17671 |

افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری

تین نیوز |  سرپرست ادار‌‌ه ‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ پروژه عمرانی در حوزه راه شامل احداث ، بهسازی و آسفالت راه‌های شهری و روستایی و 5 پروژه عمرانی در حوزه مسکن شامل فرهنگسرای بزرگ  شهرکرد،سالن ورزشی ،سالن ستاد بحران،ساختمان دیوان محاسبات  و 2019 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت افتتاح می‌شود. 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ، قاسم قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به اینکه راه و شهرسازی مهم‌ترین دستگاه در توسعه استان است، اظهارداشت : اگر زیرساخت‌ها فراهم شود زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه استان نیز مهیا می‌شود.
وی افزود: کل پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل 322 پروژه می باشد که با اعتباری بالغ بر 491 میلیارد تومان(از محل اعتبارات ملی - استانی) در حال انجام است.
سرپرست ادره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود 99 پروژه اجرایی در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 2850 میلیارد ریال در حال اجراست.
قاسمی عنوان کرد:احداث باند دوم شهرکرد – بروجن لردگان یکی از مهمترین پروژه‌ها بوده که 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از سال 87 در حال است.
وی افزود: احداث باند دوم باغبهادران – رخ – شهرکرد که عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در حال انجام است از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل است.
قاسمی ادامه داد: افتتاح فرهنگسرای شهرکرد، سالن ورزشی شهر گوجان، بهره برداری از دو هزار و نوزده واحد مسکن مهر، سالن ستاد بحران شهر فرادنبه و افتتاح ساختمان دیوان محاسبات از دیگر طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت است.
سرپرست ادره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری احداث راه اصلی فارسان – دشتک، احداث محور اردل – دوپلان (گرمیزه)، احداث باند دوم شهرکرد – بن – داران، احداث  باند دوم شهرکرد - فارسان – چلگرد، احداث باند دوم سفید دشت – زرین شهر از دیگر پروژه‌های در دست اجرای حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها در استان اعلام کرد.
قاسمی تصریح کرد: پروژه احداث راه آهن مبارکه – سفید دشت – شهرکرد نیز از دیگر پروژه‌های این حوزه است که از سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شد و با پیشرفت فیزیکی 15 درصد درحال اجراست.
وی افزود: این پروژه با اعتباری معادل 3 هزار میلیارد ریال درحال انجام است که تاکنون 120 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.
وی با اشاره به اهمیت احداث راه آهن اصفهان- شهركرد- اهواز در توسعه استان، اظهارکرد: راه‌آهن می‌تواند تحول عظیمی در توسعه اقتصادی استان ایجاد كند
سرپرست ادره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح 6 پروژه حوزه راه در هفته دولت گفت: احداث باند دوم گندمان – لردگان به طول 10 کیلومتر یا 80 میلیارد ریال اعتبار هزینه یکی از این پروژه‌هاست.
قاسمی افزود: احداث باند دوم شهرکرد – بروجن به طول 6 کیلومتر با اعتبار 42میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.
وی ادامه داد: احداث باند دوم سفید دشت –زرین شهر به طول 6 کیلومتر و نیز احداث باند دوم سورشجان – فارسان به طول 2 کیلومتر از دیگر پروژه‌هاست.
سرپرست ادره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی به طول 40 کیلومتر با اعتباری معادل 60 میلیارد ریال و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به طول 30 کیلومتر با اعتباری معادل 50 میلیارد ریال از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.
شایان ذکراست در این نشست که بمناسبت روز خبرنگار و با حضور نمایندگان خبرگزاری ها، روزنامه ها و هفته نامه ها و صدا و سیمای مرکزاستان برگزار گردید از زحمات فعالان عرصه خبر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.