| کد خبر: 16667 |

شهرستان دماوند نیاز به احداثکمربندی دارد

تین نیوز |    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بر نیاز به احداث هرچه زودتر کمربندی در دماوند تأکید کرد.به گزارش خبرنگارآفرینش، مهران کرانیان در آیین معارفه فرمانده جدید راهور شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی جایگاه و مأموریت فراگیری دارد، اظهار کرد: از این رو، از کودک تا پیر سال‌خورده با راهنمایی و رانندگی سر و کار دارند و امرار و معاش مردم با این یگان به‌‌ هم آمیخته شده است.
 
 فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: در این بین، خدمت‌گزاری در این یگان کار بسیار دشواری است و باید پاسخگوی مردم باشیم تا حقوق آن‌ها را به جای بیاوریم.
 
کرانیان با بیان اینکه تلاش‌های ناصر امیریان رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند نتیجه‏بخش بوده است، گفت: نتیجه آن حضور پرشور مسئولان در مراسم امروز است که نشان از تلاش‌هایی دارد که در مدت خدمت خود داشته‌ است.
 
  وی تصریح کرد: همچنین این امر موجب می‌شود تا رئیس جدید پلیس راهور شهرستان دماوند بداند که چه بار سنگینی بر دوشش قرار دارد و باید از تمام قدرت خود برای خدمت به مردم که پشتیبان و قدرشناس وی هستند، استفاده کند.
 
 فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه شهرستان دماوند وضع بسیار ویژه‌ای دارد، افزود: این شهرستان در محور شریانی و حساس تهران- ساری قرار دارد؛ مسیری است که اگر جاده قزوین- رشت، چالوس و هراز بسته شود، آخرین امید دسترسی مردم به استان‌های شمالی کشور است.
 
 وی با بیان اینکه امیدواریم و انتظار داریم با برنامه‌ریزی مناسب و همت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و فرماندار شهرستان دماوند هر چه زودتر طرح شایسته‌ای برای بهبود ترافیک شهرستان دماوند و ترافیک محور شریانی تهران- ساری اجرا شود.فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: امیدواریم هر چه زودتر این طرح به نتیجه برسد و مردم شهرستان دماوند درون شهر و خیابان‌ها از ترافیک‌های سنگین آسوده خاطر شوند و مسافران نیز بتوانند در یک مسیر و کمربندی مناسب به آسودگی عبور کنند و به مقصد برسند.
 
صدور روزانه 300 گواهینامه برای متقاضیان دماوندی
  رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند گفت: روزانه 300 گواهینامه با نام شهرستان دماوند توسط راهور تأیید و چاپ می‌شود.
 
 ناصر امیریان اظهار کرد: خوشبختانه امکاناتی که اکنون شهرستان دماوند در زمینه راهنمایی و رانندگی دارد، در بسیاری از شهرستان‌های دیگر استان تهران وجود ندارند.
 
وی با بیان اینکه این امر به یاری مسئولان شهرستان دماوند و فرماندهی راهور شرق استان تهران محقق شده است، افزود: به لطف خداوند متعال امروز شهرستان دماوند شرایط بسیار مناسبی دارد و این موضوع حاصل تلاش همه کسانی است که راهور شهرستان دماوند را حمایت کردند.
 
رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند با بیان اینکه راهور دماوند خدمات زیادی را به مردم ارائه می‌دهد، گفت: به خاطر کمبود‌ها و نداشتن امکانات شهرستان‌های همجوار، ‌آن‌ها را نیز زیرپوشش خود قرار دادیم و خدمات راهور دماوند از انتهای بزرگراه بابایی تهران تا نزدیکی‌های فیروزکوه ادامه دارد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.