| کد خبر: 150590 |

نقاط حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری ایمن‌سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 نقطه حادثه‌خیز در شهرستان شهرکرد ایمن‌سازی شد.

تین نیوز

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، احمد جمشیدی با بیان اینکه حذف پیچ محور هارونی یکی از مهمترین این نقاط بود که از سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: اصلاح این محور یکی از مطالبات جدی مردم منطقه لاران بود که این پیچ خطرناک به طول 912 متر و باحجم ترانشه‌برداری 28 هزار مترمکعب و حجم خاکبرداری 39 هزار و 985 مترمکعب ایمن‌سازی شد.

وی با اشاره به حذف پیچ ورودی روستای اسدآباد در محور سورشجان سودجان افزود با انجام عملیات بیش از یک کیلومتر آزادسازی حریم و تخریب و عقب‌نشینی جاده به طول 70 متر و حجم خاکبرداری بیش از 15 هزار مترمکعب این پیچ حذف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حذف پیچ وانان، تسطیح، شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی محورهای سه راهی خوزستان- شمس آباد، شهرکرد به سورشجان و سورشجان به سودجان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این حوزه است.

جمشیدی با اشاره به نصب 800 تابلو در محورهای شهرستان شهرکرد گفت: مرمت و تعویض 300 گارد، پاکسازی 400 کیلومتر از بزرگراه‌ها و محورهای اصلی و روستایی شهرستان، آزادسازی بیش از 45 کیلومتر در طول حریم راه‌ها، ریزش‌برداری، تسطیح و شانه‌سازی تونل رخ به اصفهان به طول 4 کیلومتر و حجم 5 هزار مترمکعب، توسعه و ساماندهی سه‌راهی قلعه آقا و انجام عملیات فوکسیل محور فرخشهر به گردنه کت از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان شهرکرد از ابتدای امسال تاکنون است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.