| کد خبر: 131721 |

کهگیلویه و بویراحمد

گشایش تونل زیرنا در محور دهدشت به پاتاوه

تین نیوز

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از گشایش بزرگترین تونل محور دهدشت – پاتاوه خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و باشت در بازدید از برخی پلهای خاص و بزرگترین تونل محور دهدشت - پاتاوه گفت: تونل زیرنا به طول هزار و 211 متر طولانی ترین تونل جاده دهدشت - پاتاوه است که به همت موسسه عمران قرارگاه خاتم و با بکارگیری دستگاههای پیشرفته امروز شاهد گشایش این تونل هستیم.


عدل هاشمی پور با بیان اینکه با گشایش تونل زیرنا پیشرفت کاری محور دهدشت پاتاوه به 70 درصد افزایش یافت افزود: با بازگشایی تونل زیرنا تمام تونلهای محور دهدشت پاتاوه بازگشایی شده و همزمان کار کف برداری و لاینینگ این تونلها نیز در حال اجراست.


وی با بیان اینکه در نشستی که اخیرا با وزیر راه و شهرسازی داشتم حدود 45 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای این طرح در نظر گرفته شد که به زودی پرداخت می شود گفت: با تزریق این مبلغ بر اساس برنامه زمانبندی تعریف شده که خرداد سال 97 است این محوربه بهره برداری می رسد.


هاشمی پور به برخی پلهای خاص در این طرح نیز اشاره کرد کرد و افزود: یکی از برنامه های اصلی این طرح اجرای پلهای خاص است که هم اکنون پل قلعه گل در حال تیرچه ریزی وشمعهای (پایه ها ) پل مارون هم در حال اتمام است و کار اجرایی دو پل خاص دیگر که بعد از تونل زیرنا واقع شده اند به زودی شروع می شود.


نماینده مردم شهرستان کهگیلویه از بکارگیری نیرو در این محور با اولویت نیرو های بومی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 400 نفر از لوداب تا کوه پاد در این محور مشغول بکار هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.