| کد خبر: 13058 |

توان ساخت چهارساله آزاد راه تهران - شمال وجود دارد؛ کاربران تین نیوز: پروژه‌های قرارگاه از برنامه عقب هستند

در همایش بزرگ سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از توان این قرارگاه برای اجرای ۴ ساله طرح آزادراه تهران - شمال خبر داد.
انتشار این خبر بازتاب زیادی در بین کاربران تین نیوز داشت که در  نظراتی که در مورد این خبر ارایه کردند خواستار انجام تعهد و اتمام پروژه‌هایی متعددی بودند که قرارگاه در حال اجرای آن است اما هنوز موفق به اتمام آنها نشده است.
این نظرات را در زیر بخوانید:

1- سه سال پیش در اخبار گفتند قرارگاه قرارداد بسته است که راه آهن را تا قصرشیرین و مرز دو ساله بسازد. پس کو آن وعده؟ از هر کسی می‌پرسیم فقط می‌گویند دارد کارهای زیرین را انجام می‌دهد و نمی‌فهمیم که چه وقتی تمام می‌شود؟ 

2- تا به حال قرارگاه چندین پروژه ساخت را ه‌ آهن را به عهده گرفته است بروید ببینید آنها را چه کرده است؟ در بعضی از پروژه‌ها هنوز به اندازه نصف تعهدش را هم کار نکرده است. 

3- آقای آخوندی وزیر راه از اول کار قول داد که دیگر هیچ پروژه‌ای را بدون مناقصه به پیمانکار واگذار نکند. 

4- اگر پول پروژه فراهم باشد خیلی از شرکت‌های دیگر هم بلدند پروژه اجرا کنند ولی بی پولی همه پیمانکارها را فلج کرده است. 

5- از فرمانده محترم قرارگاه می‌خواهیم که راه آهن یزد - اقلید را که در سفر مقام رهبری تصویب شد بنا به خواسته مقام رهبری زودتر تمام کنند.
 
6- دقت کنید اینکه قرارگاه 500 پیمانکار دارد پس همه جامعه مهندسی را زیر سلطه درآورده و دیگر کاری برای بقیه پیمانکارها نمانده است. 

7- این جاده قم - گرمسار را پارسال بستند گفتند دو ماهه باز می‌شود چرا اینقدر طولش می‌دهید زودتر تمامش کنید دیگر. واللا مردم منتظرند. بعد به این کار تاخیری افتخار هم می‌کنید؟ 

8- همین راه قم - گرمسار را که در دشت باز و کار ساده هست بیش از سه سال است که در حال کار هستند و هنوز تمام نشده بعد آزادراه تهران شمال را در چهار سال می‌سازند؟؟ 

9- قرارگاه سه سال است که دارد همین قم - گرمسار را می‌سازد این راه که تو دشت است و هموار قرار بود یک ساله ساخته بشود و بعد از سه سال هنوز تمام نشده پس چطور وعده می‌دهند که آزادراه تهران شمال را چهار ساله می‌سازند؟ 

10- قرارگاه خاتم چندین پروژه بزرگ ساخت راه و راه آهن را منعقد کرده است که در بعضی مدت انجام کار تمام شده ولی پروژه‌ها پیش نرفته‌اند فقط همین قم - گرمسار را می‌گویند در حال تمام شدن است خوب بود فرمانده محترم قرارگاه گزارش کاملی می‌داد که پروژه‌هایی که قرارگاه دارد چه وضعی دارند و چرا معمولا از برنامه به شدت عقب افتاده‌اند؟ 

11- از دولت روحانی آبی گرم نمی‌شود. باز احمدی نژاد یک قطعه‌اش را راه انداخت. از مرزن آباد تا خود چالوس همیشه یک ساعت و ربع زمان می‌برد. آخرین بار من از جاده جدیده 15 دقیقه ای رسیدم با سرعت 120 کیلومتر. خدا خیرش بدهد حداقل یک ساعت در وقت و حداقل پنج لیتر در بنزین مردم صرفه جویی می‌شود. انجام یک پروژه به غیر از پول همت می‌خواهد که مسئولین جدید ندارند وگرنه جذب پول از طریق فروش اوراق یا سهام یا شریک یا سرمایه گذار خیلی راحتتر است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.