| کد خبر: 118241 |

عملیات آسفالت واریانت چشمه شیرین با ۶ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

تین‌نیوز| بخشدار هندمینی از توابع شهرستان بدره گفت: با نهایی شدن عملیات زیر سازی واریانت چشمه شیرین، آسفالت این مسیر با 6 میلیاردریال اعتبار آغاز شد.

 
به گزارش ایرنا، مهرداد کریمی اظهار کرد: واریانت چشمه شیرین به طول سه هزار و 200 متر در مسیر ارتباطی چشمه شیرین به دره شهر قرار دارد که برای آن سه هزار و 535 متر مکعب آسفالت ریزی انجام می شود.

وی افزود: 6 میلیارد ریال هزینه آسفالت این واریانت از محل اعتبارات ملی و 36 میلیارد و 260 میلیون ریال هزینه زیرسازی آن هم از محل اعتبارات استانی تامین شده و در مجموع 42 میلیارد و 260 میلیون ریال برای این پروژه مهم عمرانی هزینه شده است.

کریمی تاکید کرد: عملیات اجرایی این پروژه از بهمن ماه سال 1390 آغاز شد که با چند بار وقفه در اجرا و تغییر پیمانکار، در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز و تا دهه فجر نیز به اتمام می رسد.

بخشدار هندمینی با اشاره به شرایط ساخت این واریانت یادآور شد: 550 هزار متر مکعب خاکبرداری، 220 هزار مترمکعب خاکریزی به همراه هشت هزار تن آسفالت در این پروژه راهسازی انجام شده است. 

وی گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی محل پروژه از پنج دستگاه پل بهره احداث شده که مهمترین آنها با ارتفاع دهانه 10 متری از نوع طاقی تمام بتنی به طول 74 متر است.

کریمی در مورد اهمیت این طرح عمرانی اضافه کرد: راه سازی از جمله مهمترین شاخص های مورد نظر برای توسعه و پیشرفت هر منطقه است که می تواند نقش اصلی را در گسترش و افزایش امنیت در عبور و مرور، توسعه اشتغال و رضایت مردم را داشته باشد.

بخش هشت هزار نفری هندمینی در 13 کیلومتری مرکز شهرستان بدره قرار گرفته و از مهر ماه سال 1393 در تقسیمات کشوری از دهستان به بخش ارتقا یافت و دارای ص دهستان آبچشمه و زرانگوش است، در این بخش 25 کیلومتر راه اصلی و ۲۰ کلیومتر راه فرعی وجود دارد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.