|
کد خبر
۱۱۶۰۵۳
کپی شد
کاروانسرای سنگی شاهکار راهسازی
تیننیوز| دیروز محمد محمودی، نماینده شهریار، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پروژههای كاروانسرای سنگی 1و2 از این اقدامات عمرانی به عنوان شاهكار راهسازی نام برد و گفت: با افتتاح این دو پروژه بخش مهمی از ترافیك غرب تهران كاسته خواهد شد. به همین دلیل از شهرداری تهران، قرارگاه شهید رجایی و خاتمالانبیا تقدیر میكنم و معتقدم فارغ از مسائل سیاسی شهردار تهران واقعا میتواند برای سایر مدیران شهرهای كشور الگو باشد.
وی با بیان اینكه شاهد اندیشه، خلاقیت، بهكارگیری ایده نو و تكنولوژی روز در این دو پروژه هستیم، تصریح كرد: با افتتاح این دو تقاطع مشكل تاریخی ترافیك محله قدس و قلعهحسنخان برطرف شد. این نماینده مجلس از روحیه شجاعت، ریسكپذیری، پاكدستی و انقلابی محمدباقر قالیباف قدردانی كرد و گفت: این تقاطعات به عنوان یادگاری بزرگ از دوران خدمت ایشان برای مردم باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینكه شاهد اندیشه، خلاقیت، بهكارگیری ایده نو و تكنولوژی روز در این دو پروژه هستیم، تصریح كرد: با افتتاح این دو تقاطع مشكل تاریخی ترافیك محله قدس و قلعهحسنخان برطرف شد. این نماینده مجلس از روحیه شجاعت، ریسكپذیری، پاكدستی و انقلابی محمدباقر قالیباف قدردانی كرد و گفت: این تقاطعات به عنوان یادگاری بزرگ از دوران خدمت ایشان برای مردم باقی خواهد ماند.
محمودی گفت: من خجالت میكشم كه بگویم 7سال است پل ورودی شهرك قدس كه دستگاههای دیگر متولی ساخت آن هستند، معطل مانده است. كسانی كه چشم ندارند، خدمات انجام شده در تهران را ببینند خوب است از توانمندی مدیریت شهری تهران درس بگیرند و این پل را به نتیجه برسانند.