| کد خبر: 11466 |

تشکیل خانه حمل و نقل در استان اصفهان ضروری است

تین نیوز | مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه افزايش بهره وري در بخش حمل و نقل استان اصفهان گفت: براي رسيدن به اهداف مورد نظرسازمان در اين بخش، وجود تشكلي كه بتواند با تبعيت از بخش هاي ذي ربط مسئوليت هاي خود را انجام دهد الزامي است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان، علیرضا صفاتاج اظهار داشت: وقتي كه بخش هاي مختلف يك سازمان فعاليت هاي خود را هماهنگ و يكپارچه انجام دهند باعث به وجود آمدن هم افزايي شده و اين هم افزايي افزايش بهره وري را به دنبال دارد.

وي تاكيد كرد: تاسيس خانه حمل و نقل در استان مي تواند در رسيدن به اين اهداف و اجرايي كردن برنامه هاي مورد نظردر بخش حمل و نقل و افزايش توان و بهره وري به ما كمك كند.

صفاتاج وجود هيئت امناي متشكل از همه مسئولان حمل و نقل استان اصفهان در خانه حمل و نقل را اهرم پرفشاري عنوان كرد كه مي توانند بسياري از كارهاي مربوط بخش حمل و نقل را سرعت بخشند.

صفاتاج با بيان اينكه خانه حمل و نقل يك تشكل صنفي است اذعان داشت: قبل از تشكيل و راه اندازي خانه بايد اساسنامه اي تدوين شود كه بتواند خط مشي و وظايف اعضا و هيئت مديره را مشخص كند.

وي افزود: راه اندازي خانه حمل و نقل و تدوين يك برنامه استراتزيك مي تواند به ما كمك كند تا ميزان بهره وري را افزايش دهيم.

باقري رئيس كانون حمل و نقل كالا اظهار داشت: تاسيس خانه حمل و نقل يكي از خواسته هاي ما در سال هاي اخير بوده است جايي كه ميزان همبستگي فعالان اين عرصه را افزايش داده و بتوانيم ازحمايت افراد مهم و با نفوذ درجهت پيشبرد منافع اين سازمان استفاده كنيم.

همامي دبير كانون حمل و نقل مسافربري استان راه اندازي خانه حمل نقل را باعث افزايش همبستگي دانست و اظهار داشت: صنعت حمل و نقل و فعالان اين عرصه جامعه اي بزرگ هستند كه اگر با يكديگر همكاري داشته باشند مي توانند اقدامات بزرگي را انجام دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.