| کد خبر: 247237 |

منابع اعتباری خط ریلی بوشهر پرداخت می شود

معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص منابع اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع اعتباری برای خط ریلی بوشهر - شیراز پیش بینی شده و پرداخت می شود.

تین نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص منابع اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع اعتباری برای خط ریلی بوشهر - شیراز پیش بینی شده و پرداخت می شود.

به گزارش تین نیوز، سید صولت مرتضوی شامگاه سه شنبه ۲۹ شهریور در نشست بررسی روند اجرایی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر با بیان اینکه کارهای مهم و بزرگی در استان بوشهر اجرا شده است، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت الله رئیسی در بوشهر روند اجرا طرح ها مطلوب است که اجرا کامل این طرح ها چهره استان بوشهر را تغییر می دهد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات منابع عمومی در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۰ درصد پرداخت شده است، تصریح کرد: این اعتبارات در سال جاری تاکنون ۷۰ درصد آن تخصیص یافته و ۳۰ درصد دیگر در نیمه دوم امسال اختصاص داده می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تأکید بر پیگیری تخصیص اعتبارات از منابع تعیین شده در مصوبات گفت: مسئولان اجرایی باید پیگیری لازم در تخصیص اعتبارات انجام دهند و باید از همه فرصت ها استفاده کنند.

مرتضوی از عملیاتی شدن اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور از منابع عمومی تصریح کرد: در بازدید از سد دالکی و محور مواصلاتی کنارتخته فارس و دالکی استان بوشهر منابع اعتباری آنها اصلاح شد و در این راستا ۱۸۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این ۲ طرح تخصیص یافت.

وی از تأمین منابع اعتباری خط ریلی بوشهر - شیراز خبر داد و بیان کرد: در این راستا بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع اعتباری پیش بینی شده است که پرداخت می شود.

سرپرست نهاد رئیس جمهوری تأمین سرمایه گذاری در منطقه آزاد بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ضمن تأمین سرمایه گذاری در منطقه آزاد بوشهر، منابع اعتباری صنایع دریایی استان بوشهر به عنوان مصوبات سفر استانی رئیس جمهور تأمین می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.