| کد خبر: 268454 |

◄ ارائه دستاوردهای گروه مپنا در نمایشگاه بین المللی انرژی عراق

گروه مپنا با معرفی دستاوردهای صنعتی خود از 23 تا 25 بهمن ماه 1402 در نهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی عراق شرکت کرد.

تین نیوز

گروه مپنا با معرفی دستاوردهای صنعتی خود از 23 تا 25 بهمن ماه 1402 در نهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی عراق شرکت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ گروه مپنا با حضور نمایندگان بخش های مختلف این گروه در این دوره از نمایشگاه اقدام به معرفی محصولات و زنجیره کامل خدمات حوزه های مربوطه در این رویداد کرده است.

نهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی عراق در بغداد با حضور 180 شرکت داخلی و بین المللی از سراسر دنیا برگزار شده است. از جمله مزیت های شرکت در این نمایشگاه دسترسی مستقیم به بازار رو به رشد انرژی عراق، رشد فروش و کشف آخرین تحولات حوزه انرژی و نمایش جدیدترین محصولات و خدمات حوزه انرژی در کشور عراق با حضور نمایندگانی از بزرگترین شرکت های دنیا ذکر شده است.

متخصصان بین المللی و مقامات کشوری و سیاسی مختلف از غرفه مپنا در این نمایشگاه بازدید کردند که از جمله آنها می توان به وزیر برق عراق و هیئت همراه، مدیران کل برق منطقه ای عراق و فعالین صنعت برق و همچنین وزیر نفت این کشور اشاره کرد. در این بازدیدها تسریع در تکمیل پروژه سرویس سنتر گروه مپنا و همچنین اهمیت پروژه آپگرید جاری در نیروگاه الحدریه مورد تاکید وزیر برق عراق قرار گرفت.

گفتنی است مپنا نخستین و بزرگترین پیمانکار عمومی نیروگاهی در ایران و خاورمیانه است و با اتکا به توان متخصصان ایرانی در تولید بیش از ۶۰ هزار مگاوات برق نقش آفرینی کرده است. این گروه صنعتی بیش از ۵ هزار مگاوات برق نیز در کشورهای دیگر به تولید رسانده است.

نمایشگاه انرژی عراق 5

نمایشگاه انرژی عراق 4

نمایشگاه انرژی عراق 2

نمایشگاه  انرژی عراق 1

نمایشگاه انرژی عراق 3

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.