| کد خبر: 260726 |

شرکت نیرپارس اولین گواهینامه تحویل دائم قرارداد ۱۰۰ دستگاه توربوکمپرسور را دریافت کرد

اولین گواهینامه تحویل دائم قرارداد یکصد دستگاه توربوکمپرسور مربوط به تاسیسات تقویت فشار گاز پل کله در خط لوله چهارم سراسری با موفقیت صادر شد.

تین نیوز
اولین گواهینامه تحویل دائم قرارداد یکصد دستگاه توربوکمپرسور مربوط به تاسیسات تقویت فشار گاز پل کله در خط لوله چهارم سراسری با موفقیت صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ این تاسیسات که شامل چهار دستگاه پکیج توربورکمپرسور است، پس از صدور گواهینامه تحویل موقت و طی گذر موفقیت آمیز دوره تضمین (رفع کلیه پانچ ها) و کسب رضایت بهره بردار به لحاظ کلیه نقطه نظرات فنی و عملکردی، موفق به اخذ گواهی تحویل دائم از کارفرمای این طرح شده است.

 این فرایند با پیگیری های مستمر گروه مپنا و شرکت نیرپارس، در مراسمی با میزبانی کارفرمای طرح و با حضور مدیران ارشد شرکت های مهندسی و توسعه گاز ایران (کارفرمای پروژه)، شرکت انتقال گاز ایران (بهره بردار)، شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (مشاور پروژه)، شرکت نیرپارس به عنوان MC قرارداد از جانب شرکت گروه مپنا و شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) به عنوان سازنده توربوکمپرسور و شرکت کنترل و ساخت برق مپنا (مکو) عملیاتی شده است.

شایان ذکر است شرکت گروه مپنا اولین و تنها شرکت سازنده این توربوکمپرسورها در کشور است که با بومی سازی این تجهیزات مانع خروج ارز از کشور شده است. داخلی سازی پکیج توربوکمپرسور (Localization) در حال حاضر بیش از 85% پیشرفت داشته که پیشرفت مذکور بالاتر از تعهدات قراردادی به نسبت تحویل پکیج ها است.

برق مپنا

گاز نیر پارس

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.