| کد خبر: 259226 |

شرکت نیرپارس جایزه سیمین مدیریت پروژه در فاز ۱۳ پارس جنوبی را دریافت کرد

نیرپارس موفق به کسب مقام نخست و دریافت تندیس سیمین در بخش ابر پروژه ها از انجمن مدیریت پروژه ایران در پروژه پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی شد.

تین نیوز

نیر پارس به عنوان مجری طرح های پایین دستی و میان دستی حوزه نفت و گاز گروه مپنا، در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران موفق به کسب مقام نخست و دریافت تندیس سیمین در بخش ابر پروژه ها از انجمن مدیریت پروژه ایران در پروژه پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ تندیس سیمین یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران روز بیستم تیر ماه 1402 و طی مراسمی ویژه به شرکت نیر پارس به دلیل نقش پر رنگ این شرکت در پروژه پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی اهدا شد . این پروژه رتبه نخست در رده ابر پروژه ها را کسب کرده است.

گفتنی است تندیس کسب شده بالاترین سطح جایزه اهدایی در دسته ابر پروژه ها بوده و تنها شرکت نیر پارس موفق به کسب این مقام شده است.

در اجرای پروژه فاز 13 علاوه بر انجام به موقع تعهدات (متناسب با شرایط سایر اعضای مشارکت) و کسب رضایتمندی کارفرما رکوردهایی مانند انجام کار ایمن و بدون حادثه منجر به فوت و بیش از 6 میلیون نفر-ساعت کار بدون حادثه ناتوان کننده، تکمیل و راه اندازی واحدهای بازیافت سولفور و جامد سازی گوگرد ، توجه به محیط زیست و راه اندازی واحد فراورش گوگرد کمتر از یک ماه از دریافت گاز اسیدی، توجه به کیفیت و اجرای آزمون های عملکردی و انجام تحویل موقت (PAC) به صورت Train Wise، تولید گوگرد جامد باکیفیت استاندارد SUDIC … به ثبت رسید که در تاریخچه اجرای پروژه های پارس جنوبی بی سابقه بوده است.

پروژه فاز 13 پارس جنوبی توسط شرکت نیرپارس به نمایندگی گروه مپنا و با همکاری سایر شرکت های گروه مپنا با موفقیت اجرا و در دست بهره برداری است.

شایان ذکر است شرکت نیر پارس موفق به اخذ تندیس برنز ششمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه بابت اجرای پروژه فاز 19 پارس جنوبی در سال 1394-1395 شده بود.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.