| کد خبر: 258932 |

◄ سنکرون واحد ۲ بخار فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی رمیله

به همت گروه مپنا واحد 2 بخار فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی رمیله، روز بیست و پنجم تیر ماه 1402 با حضور ابوطالب نیازی، مدیر عامل شرکت توسعه 2 با شبکه برق سراسری کشور عراق سنکرون شد.

تین نیوز

به همت گروه مپنا واحد 2 بخار فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی رمیله، روز بیست و پنجم تیر ماه 1402 با حضور ابوطالب نیازی، مدیر عامل شرکت توسعه 2 با شبکه برق سراسری کشور عراق سنکرون شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ در پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی رمیله طراحی، تامین تجهیزات، حمل، نصب و راه اندازی به همراه خدمات نظارت بر عملیات ساختمانی 3 هزار و 156 مگا وات نیروگاه سیکل ترکیبی در شرایط ایزو و در چهار فاز توسط گروه مپنا انجام می شود.

فاز نخست این نیروگاه شامل ۶ واحد گازی از نوع MGT-70 است. راندمان واحدهای این فاز، در حالت ساده حداقل 34.6 درصد در زمان تحویل موقت بوده که 12 ماه پس از تحویل موقت آن ها، به میزان 36 درصد تضمین می شود.

فاز دوم شامل سه واحد بخار از نوع E به همراه بویلر بازیاب حرارتی بدون مشعل اضافی و سیستم خنک کن ACC و مشترکات مربوطه است.

فاز سوم شامل شش واحد گازی از نوع MGT-70 و فاز چهارم شامل سه واحد بخار از نوع E به همراه بویلر بازیاب حرارتی بدون مشعل اضافی و سیستم خنک کن ACC و مشترکات مربوطه است.

پروژه نیروگاه رمیله، سومین پروژه گروه مپنا در کشور عراق پس از پروژه های حیدریه نجف و الصدر است که برای حدود دو هزار نفر از متخصصان و کارگران دو کشور ایران و عراق ایجاد شغل کرده است.

تمامی تجهیزات پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی رمیله توسط گروه مپنا ساخته و در این نیروگاه نصب شده است.

گفتنی است اولین واحد بخار این نیروگاه در تیر ماه 1401 وارد مدار شده است و با سنکرون این واحد، تعداد واحدهای نیروگاهی سنکرون شده توسط شرکت توسعه 2 در مجموع به 120 واحد با ظرفیت 18 هزار و 778 مگاوات رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.