| کد خبر: 246253 |

شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا مجوز صدور بارنامه ریلی دریافت کرد

شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا پس از اخذ پروانه فعالیت در سال 1401، در گامی جدید با هدف اجرایی کردن امور، مجوز صدور بارنامه ریلی را به عنوان یک شرکت حمل و نقل در کشور دریافت کرد.

تین نیوز

 شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا پس از اخذ پروانه فعالیت در سال 1401، در گامی جدید با هدف اجرایی کردن امور، مجوز صدور بارنامه ریلی را به عنوان یک شرکت حمل و نقل در کشور دریافت کرد.

چرا مصوبه تامین ۲ هزار واگن مترو ۶ سال اجرا نشد؟

اتوبوس برقی محصول مشترک شرکت عقاب افشان و مپنا آماده تولید است


به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا، این شرکت به منظور حضور اثرگذار در صنعت ریلی کشور، با عنایت به الزامات مقرراتی و به منظور تأمین 600 دستگاه واگن و انجام پیگیری های مستمر در اردیبهشت ماه امسال، موفق به اخذ پروانه فعالیت از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شد.
پس از این مرحله برای اجرایی کردن فعالیت ها و امکان صدور بارنامه، مقدمات دریافت این مجوز نیز در مرداد ماه 1401 انجام شد؛ بنابراین فعالیت رسمی شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا به عنوان شرکتی فعال در حوزه ریلی کشور آغاز شد.
شایان ذکر است شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا از ابتدای تأسیس با سه هدف اصلی حمل و نقل ریلی ، جاده ای و دریایی فعالیت خود را آغاز کرده و از این میان حمل و نقل ریلی را در اولویت قرار داده است. در چشم انداز و اهداف آتی شرکت، برنامه توسعه فعالیت های حمل و نقلی به حوزه دریایی هدف گذاری شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.