| کد خبر: 188823 |

افتتاح نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور

نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور افتتاح شد.

تین نیوز

مدیرعامل مپنا جزئیات نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز عباس علی‌آبادی در مراسم افتتاح نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی در برج میلاد که با حضور شهردار تهران برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت افتتاح این جایگاه این است که برقی‌سازی در حمل‌ونقل از جمله راهکارهای مقابله با مشکلات زیست‌محیطی شهرهای بزرگ مانند تهران محسوب می‌شود. این مساله نیازمند زیرساخت است و زمانی که زیرساخت نباشد امکان استفاده از خودروهای برقی وجود ندارد.

وی با اشاره به افتتاح این جایگاه اظهار کرد: امروز اولین ایستگاه شارژ را که امکان شارژ برای انواع خودروها با استانداردهای مختلف را دارند، افتتاح کردیم و امیدواریم به زودی با هماهنگی شهرداری تهران در نقاط دیگر شهر تهران و همچنین در شهرهای دیگر کشور که اعلام آمادگی می‌کنند، این فرایند تکرار شود.

مدیرعامل مپنا با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی این جایگاه صددرصد ایرانی بودن آن است، در مورد تعرفه برق اظهار کرد: در مورد تعرفه قیمت برق با مقامات مختلف در حال مذاکره هستیم اما به صورت آزمایشی تعرفه‌ای تهیه شده است که افراد را تشویق کنند که به جای استفاده از بنزین، از برق استفاده کنند اما در نهایت این موضوع قطعاً مشمول مقررات کشور خواهد بود.

علی‌آبادی تاکید کرد: افتتاح این جایگاه حاکی از آن است که این فرآیند برای ایجاد زیرساخت آغاز شده و از نظر تکنیکی امکان‌پذیر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.