| کد خبر: 269816 |

◄ پیام تبریک دبیر انجمن صنایع ریلی به مناسبت نوروز

دبیر و عضو هیئت‌ مدیره انجمن صنایع ریلی ایران در پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز را تبریک گفت.

تین نیوز

دبیر و عضو هیئت‌ مدیره انجمن صنایع ریلی ایران در پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز را تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز، متن پیام رحمت اله پوربابایی عضو هیئت‌ مدیره انجمن صنایع ریلی ایران در ادامه آمده است: 

" برخیز که باد صبح نوروز در باغچه می کند گل افشان

دیرسالی است که همگان در سراپهنه ایران عزیز و بزرگ این ساعات و روز ها را با مهربانی و شادی گرامی می دارند و سال نو و بهار تازه را آغازی بر پایان کاستی ها، کدورت ها، جدایی ها و هرچه زمستانی است می دانند تا دوباره روز از نو و روزی از نو...

باری

دیگرسالی بر ما گذشت و با هر فراز و فرودی که داشت با سپاس از خداوند یگانه به آغاز بهار و فرصت دوباره ای برای نوشدن و نو دیدن رسیدیم. سال نو هماره نوید بخش افکار نو، تدبیر و تصمیم های نو و کردار نو برای آینده نوین و رو به پیشی است که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد و این همه را در یک معنا «تجربه» نامند. زیباییِ نوییِ نوروز در همین راز نهفته است که از عمق تجربه های کهن با قدمت عمر آدمی به نو شدن می رسد و همین است که شادی آفرین است. هرآینه این «تجربه»های فردی به هم آمیخته شوند و به اصطلاح علم امروز مدیریت به هم‌افزایی(سینرژی) تبدیل شوند، این شور شعف به تصاعد افزون می شود و معنای جشن نوروز با تأکید به دور همی درکنار خانواده، جز این نمی تواند باشد. 

یک خانواده با هر تعداد، در هر محدوده ای و... لازم است که گردهمایی روانبخش نوروز را به بهترین شکل برگزار کنند. تکیه بر ستون بزرگان خانواده تمثیلی از استفاده از «تجربه» گذشته و شادآفرینی برای کودکان به مثابه نگرش و «رویکرد» به آینده، همه و همه ما را به اندیشه وا می دارد که نوروز چه رسم زیبا و چه راه بی بدیلی است تا از هرچه خسران پیشگیری کنیم و قدر عمر و زمان را بدانیم که؛ والعصر، ان الانسان لفی خسر... قسم به زمان، همانا آدمی در زیان است(فرصت ها و زمان را از دست می دهد).

سخن از نوروز پایانی ندارد و با هر کیفیتی که بگوییم و بشنویم، بنویسیم و بخوانیم، نامکرر است و این واگویه نیز به بهانه ی نوروز عزیز در این ساعات مبارک، پیشکش تبریکی برای شما عزیزان همکار در خانواده بزرگ صنعت ریلی کشورمان است. 

از سال1402 گذر کردیم و با همه شیرینی و تلخی هایی که آن را وا نهادیم و در آغاز سال 1403 فرصتی دیگر برای همراهی و هم افزایی نیرو و توان فکری و هم اندیشی داریم چه زیباست که بسان خانواده، دلخوری ها و ناهمگونی های احتمالی همدیگر را بی کینه کنار بگذاریم و بی چشم داشت به سربلندی خانواده بزرگ صنعت ریلی بیندیشیم و در کنار هم این راه دشوار را به آسانی درنوردیم، چون که هرگز جدا جدا به مقصد نمی رسد. 

با عرض ادب، حالا که به پیشباز نوروز این کهن میراث تاریخ پرافتخار ایرانیان و یادگاری ماندگار از نیاکان نیک‌اندیش خویش می‌رویم با آیینه دل و از عمق جان بخواهیم تا همگام با تغییر طبیعت، تحول احوالی پدیدار شود تا فرزندان شایسته این خاک در رفاه و آسایش و به پشتوانه انسان‌های پاک نهاد، جهان نیز زیباتر از همیشه در آرامش روزگار را سپری کند. در خیرمقدم بهار، سالی پربار و سربلند برای شما عزیزان را از درگاه ایزد یکتا خواستارم.

دل‌هایتان بهاری، عمرتان بی‌خزان باد.                               ۱/ ۱/ ۱۴۰۳

رحمت اله پوربابایی

دبیر و عضو هیئت‌ مدیره انجمن صنایع ریلی ایران "

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.