| کد خبر: 269170 |

کارت هوشمند خودروهای باری غیرحضوری تمدید می شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالای استان تمدید شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالای استان تمدید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل  از ایسنا، میثم قدمی روز سه شنبه ۱۵ اسفند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۹ هزار و ۴۴۱ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالای استان تمدید شده است.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای محسوب می شود، گفت: دراین بازه زمانی ۴۸۸ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۸۶۵ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت های کارت های هوشمند رانندگان است، گفت: درحال حاضر کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده ای به صورت غیرحضوری تمدید می شود.

قدمی در پایان از رانندگان، شرکت های حمل و نقل کالا و همشهریان خواست؛ شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلفات آنها رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.