| کد خبر: 268593 |

تأسیس شرکت‌ های حمل و نقل در البرز تسهیل می‌ شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، از تسهیل در نحوه اخذ مجوز تأسیس شرکت های حمل و نقل از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، از تسهیل در نحوه اخذ مجوز تأسیس شرکت های حمل و نقل از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میثم قدمی با اشاره به راه اندازی سامانه درگاه ملی مجوزها توسط دولت سیزدهم، اظهار کرد: راه اندازی این سامانه اقدام خوبی بود که در دولت سیزدهم شکل گرفت و از ابتدای سال ۱۴۰۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با جدیت تمام در حال پیگری اجرای آن است تا با حذف فرآیندهای فیزیکی، کاربران و متقاضیان بتوانند به راحتی نسبت به اخذ پروانه فعالیت اقدام کنند.

وی با اشاره به صدور چندین نوع مجوز کسب و کار توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، افزود: در بخش حمل و نقل جاده ایِ کالا و مسافر، مراحل دریافت مجوز در درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir  به صورت کاملا شفاف بارگزاری شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خاطرنشان کرد: درگاه به شکل کاملا شفاف این امکان را ایجاد کرده تا متقاضیان در قسمت جست وجوی فعالیت ها، شرکت حمل و نقل بین شهری کالا و یا حتی مسافری را انتخاب کنند که با توجه به نوع تقاضا کاربرگ هایی نیز برای تشریح ضوابط بارگذاری شده است.

قدمی توضیح داد: مراجعه به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به آدرس www.rmto.ir چه با تلفن های همراه هوشمند و چه از طریق رایانه های شخصی در دسترس است.

وی یادآور شد: تمامی اطلاعات در سامانه مجوزها درج شده که متقاضی با وارد کردن شناسه شرکت در بخش حقوقی وارد مرحله بعد خواهد شد، در این مرحله یک لینک برای احراز کدپستی در نظر گرفته شده و عموما بعد از ۲۴ ساعت این احراز اتفاق می افتد و به همین ترتیب سایر مراحل از جمله بارگذاری مدارک عدم سوء پیشینه و ... نیز از همین طریق در دسترس است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.