| کد خبر: 254527 |

تکمیل بزرگراه شمالی کرج نیازمند بودجه ملی است

نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به اهمیت ترافیکی بزرگراه در دست احداث شمالی کرج اعلام کرد: تکمیل این پروژه نیازمند حمایت بیشتر دولت دولت و تامین بودجه ملی است.

تین نیوز

 نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره  به اهمیت ترافیکی بزرگراه در دست احداث شمالی کرج اعلام کرد: تکمیل این پروژه نیازمند حمایت بیشتر دولت دولت و تامین بودجه ملی است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عمار ایزدیار گفت : بررسی های میدانی نشان می دهد که این پروژه بدون حمایت دولت تکمیل نخواهد شد و امیدواریم با تامین منابع ملی بتوانیم آن را در اسرع وقت به بهره برداری برسانیم .

وی تاکید کرد: بزرگراه شمالی کرج در واقع یک مسیر ملی و استانی است و تامین تمام اعتبار مورد نیاز آن خارج از توان مدیریت شهری کرج است .

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : تکمیل و بهره برداری از بزرگراه شمالی کرج نقش کلیدی در روان سازی ترافیک استان البرز دارد.

عملیات احداث بزرگراه شمالی کرج به طول حدود ۱۸ کیلومتر از تیر ماه سال ۱۳۹۵ در امتداد آزاد راه شهید همت آغاز شد و تاکنون حدود ۷۰ درصد این پروژه اجرا شده است .

این پروژه با عبور از شمال کرج ، آزادراه شهید همت در شرق این کلانشهر را به آزادراه کرج قزوین در غرب کرج متصل می کند.

ایزدیار با اشاربه برگزاری جشنواره لاله های بوستان شهید چمران کرج از این رویداد فرهنکی به عنوان بستری مناسب برای معرفی جاذبه های کرج و استان البرز یاد کرد و گفت : انتظار می رود با کمک مردم و دستگاه های اجرایی بتوانیم این رویداد را به عنوان یک برنامه ملی در سطح کشور معرفی کنیم .

جشنواره لاله های باغ گل های بوستان شهید چمران کرج به عنوان یک رویداد فرهنگی ، هنری و گردشگری از دهم فروردین ماه جاری بر روی گردشگران گشوده شده است که تا بیستم فروردین دایر خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.