| کد خبر: 251238 |

شهردار کرج:

کرج در آستانه تحولی عظیم در حمل و نقل عمومی است

شهردار کرج گفت: واگن های مترو داخل ریل قرار گرفته و در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از شش کیلومتر از پروژه قطار شهری خواهیم بود.

تین نیوز

شهردار کرج گفت: واگن های مترو داخل ریل قرار گرفته و در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از شش کیلومتر از پروژه قطار شهری خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد کیانی روز دوشنبه ۲۶ دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که پیشتر به شهروندان وعده داده شده، فاز نخست قطار شهری در دهه فجر امسال به صورت آزمایشی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلانشهر کرج در آستانه تحولی عظیم در حوزه سفرهای درون شهری و بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی قرار گرفته، توضیح داد: شهروندان در قدم نخست در ساعاتی از روز قادر به جابجایی با مترو در حد فاصل مبداء و مقصد چهار راه طالقانی و گلشهر خواهند بود و پس از آن با افتتاح ایستگاه های بیشتر، قطار شهری به صورت مویرگی در اقصی نقاط شهر در خدمت شهروندان خواهد بود.

کیانی با بیان اینکه در حال حاضر تست سرد اولین رام قطارشهری کرج انجام شده و این پروژه پس از انجام تست گرم آماده بهره برداری است، خاطر نشان کرد: گرچه به ثمر رسیدن قطار شهری مرهون تلاش های ادوار مختلف مدیریت شهری است، اما خوشحالیم که این پروژه در دوره کنونی به مرحله بهره برداری و افتتاح رسیده است.

شهردار کرج افزود: از شهروندان به خاطر تاخیر در بهره برداری از قطار شهری طی سال های گذشته که ناشی از عوامل مختلفی بوده است، عذرخواهی می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.