| کد خبر: 246754 |

افتتاح فاز نخست متروی کرج تا پایان سال ۱۴۰۱

سرپرست شهرداری کرج از افتتاح و بهره برداری فاز نخست متروی کرج تا پایان سال خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای انجام تست سرد و گرم دو ایستگاه F تا K اندیشیده شده است.

تین نیوز

سرپرست شهرداری کرج از افتتاح و بهره برداری فاز نخست متروی کرج تا پایان سال خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای انجام تست سرد و گرم دو ایستگاه F تا K اندیشیده شده است.

به گزارش تین نیوز، منوچهر غفاری اظهار کرد: با همت و تلاش همکاران در مجموعه شهرداری و حمایت استاندار البرز و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، تا پایان سال جاری، فاز نخست مترو کرج به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از فاز نخست متروی کرج لازم است ایستگاه هایی که در مسیر آن قرار دارد، هرچه سریع تر تکمیل شود، افزود: تکمیل دو ایستگاه قطار شهری F تا K (۴۵ متری گلشهر- چهارراه طالقانی) در مراحل پایانی قرار دارد و تأسیسات لازم همچون پله برقی و آسانسور نیز در حال نصب است.

سرپرست شهرداری کرج تصریح کرد: در فاز اول دو ایستگاه F تا K به دلیل ظرفیت بالای جابه جایی مسافر، به بهره برداری می رسد و مابقی ایستگاه ها به تدریج تکمیل خواهد شد که تمهیدات لازم برای انجام تست سرد و گرم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه قطار شهری نسبت به گذشته، اظهار کرد: هر چند که هنوز جای کار فراوانی وجود دارد، اما روز به روز شاهد وضعیت بهتری برای پروژه قطار شهری کرج هستیم و تلاش می کنیم تا آذرماه امسال شرایط برای انجام تست های لازم و راه اندازی آزمایشی متروی کرج فراهم شود.

مطالعات احداث متروی کرج در اواخر سال ۱۳۸۲ به تصویب نهایی شورای عالی ترافیک شهرهای کشور رسید و قرار بود تا پایان سال ۱۳۹۲ یک خط آن افتتاح شود که به دلایل مختلف تاکنون به نتیجه نرسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.