| کد خبر: 243453 |

افتتاح بوستان آموزش ترافیک کرج

بوستان آموزش ترافیک این شهر با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

تین نیوز

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج گفت: بوستان آموزش ترافیک این شهر با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عباس کمالی‌روستا امروز_ شنبه هفتم خردادماه_ در آئین افتتاح بوستان آموزش ترافیک، با بیان اینکه این بوستان در مساحت ۱۳ هزار مترمربع در ضلع شمالی پارک گل نرگس احداث شده است، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سال‌های قبل حدود ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده بود، افزود: با تأکید شهردار کرج مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، اعتبارات لازم تخصیص و بوستان احداث شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج با بیان اینکه رسالت بوستان آموزش ترافیک، آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان و نوجوانان کرج است، خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین برنامه کلانشهرها، کنترل و روان‌سازی ترافیک است.

کمالی‌روستا تاکید کرد: این بوستان در گذشته صرفاً دیوارکشی شده بود، اما آماده‌سازی بوستان، رنگ‌آمیزی پیست دوچرخه، جدول‌کشی، نصب تابلوهای انتظامی، استوانه انتظامی، احداث ساختمان نگهبانی و نصب دوربین تحت شبکه در فرآیند اجرای پروژه انجام شد.

وی افزود: بهسازی و جمع‌آوری کانال حیدرآباد از دیگر پروژه‌های سطح منطقه است که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در سال جاری به پایان خواهد رسید، پارک معراج به مساحت دو هکتار نیز حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج افزود: اتصال بلوار باغستان به جاده آتشگاه نیز از دیگر پروژه‌های سطح منطقه است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.