| کد خبر: 228620 |

رییس پلیس راه البرز: مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند

رییس پلیس راه البرز گفت که با توجه به تغییر رنگ برخی شهرهای کشور و افزایش بار ترافیکی و برگشت مسافران، ضرورت دارد تا مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند.

تین نیوز

رییس پلیس راه البرز گفت که با توجه به تغییر رنگ برخی شهرهای کشور و افزایش بار ترافیکی و برگشت مسافران، ضرورت دارد تا مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ رضا گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون با توجه به این شرایط ، حجم ترافیک در محور کرج - چالوس از مسیر شمال به جنوب افزایش یافته و تونل کندوان تا پیچ سرهنگ و بقیه مسیر پرحجم است.

وی اضافه کرد که درمسیر آزادراهی نیز درخط شمالی آزادراه تهران - کرج از محدوده گرمدره تا پلاک پرحجم و در آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری سنگین در حال حرکت گزارش شده است.

گودرزی خاطرنشان کرد : همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین مهرویلا تا استاندارد نیمه سنگین و درآزادراه تهران - کرج از محدوده استاندارد تا کلاک پرحجم است.

وی یادآورشد که به دلیل باربرگشت مسافران احتمال اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس از محدوده میدان امیرکبیر بعدازظهر امروز متصور است که می طلبد مسافران قبل از شروع سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

گودرزی از رانندگان خواست با توجه به شرایط ترافیکی با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند و ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک درجاده های  استان البرز مستقر شده اند.  

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.  

روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه های البرز تردد می کنند که بیش از ۲۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه های این استان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.