پاسخگویی ۲۴ ساعته تأمین اجتماعی برای بیمه شدگان و بازنشستگان
سامانه ۱۴۲۰ تأمین اجتماعی با خدمات شبانه روزی برای بیمهشدگان و بازنشستگان فعال شد؛ امکان پاسخگویی، مشاوره و پیگیری درخواستها فراهم است.
سازمان تامین اجتماعی طی اطلاعیه ای، از ارائه خدمات پاسخگویی شبانه روزی و بیست و چهار ساعته سامانه ۱۴۲۰ این سازمان به بیمه شدگان و بازنشستگان خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مرکز تماس شبانه روزی ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی، با هدف ارتباط مستقیم و آسان بین سازمان و مخاطبان و پیگیری درخواست ها و ارائه مشاوره های لازم به ذینفعان، راه اندازی شده است.
این مرکز به صورت ۲۴ساعته و در تمام روزهای سال – حتی تعطیلات رسمی – آماده پاسخگویی به پرسش ها و ارائه راهنمایی های لازم به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان است.
مرکز تماس ۱۴۲۰ به عنوان سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی، نقش یک پایگاه جامع ارتباطی را ایفا می کند و به شکل تخصصی به سوالات، انتقادات، پیشنهادات و موضوعات بیمه ای و درمانی مربوط به کلیه افراد تحت پوشش سازمان رسیدگی می کند.
مخاطبان و ذی نفعان سازمان تأمین اجتماعی می توانند از سراسر کشور و بدون نیاز به پیش شماره، تنها با شماره گیری ۱۴۲۰ از تلفن ثابت یا تلفن همراه، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند.
راه اندازی مرکز تماس شبانه روزی ۱۴۲۰ گامی مهم در جهت افزایش رضایتمندی مخاطبان، تسهیل ارتباطات مردمی، شفاف سازی خدمات و ارتقای پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی است.