| کد خبر: 269049 |

صادرات از پایانه مرزی بیله سوار چقدر شد؟

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۲۳ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

تین نیوز

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۲۳ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۱۱ ماهه گذشته بیش از۵۳۳ هزار تن کالا توسط ۲۴ هزار و۶۹۰ دستگاه ناوگان از پایانه مرزی  بیله سوارصادرشده گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۳۴ هزار و ۴۲۴ تن کالا صادر شده بود در ۱۱ ماهه گذشته افزایش ۲۳ درصدی را نشان می دهد.

وی عمده کالاهاتی صادر شده را انواع کاشی، فلفل،شیشه ،پروفیل، نمک، سیب زمینی و سنگ های ساختمانی برشمرد.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲۹ هزار تن کالا از مرز بیله سوار وارد شده تصریح کرد: این میزان واردات توسط هزار و۴۳۴ دستگاه ناوگان وارد مرز شده است.

بابایی در ۱۱ ماهه گذشته ترانزیت ورودی ۳۶۴ هزار و۴۸۲ تن کالا را توسط ۱۶ هزار و۹۶۰ دستگاه ناوگان یادآور شد و اظهار کرد:۸۲ درصد از این کالا ها توسط کامیون آذری ،۷درصد توسط کامیون های ایرانی،۸ درصد توسط کامیون گرجی و ۳درصد نیز توسط کامیون سایر ملیت ها از مرز بیله سوار ترانزیت ورودی شده است.

وی در مدت یاد شده از ترانزیت خروجی ۵۶۶ هزار تن کالا توسط ۲۵ هزار و۸۲۳ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:از این میزان ۳۱۴ هزار و۴۷۰ تن کالا توسط ۱۴ هزار و۲۳۹ دستگاه کامیون ایرانی،۲۱۱ هزار و۴۴۸ تن کالا توسط ۹هزار دستگاه کامیون آذری،۳۲ هزار و۷۷۷ تن کالا توسط ۲هزار و۱۷۸ دستگاه کامیون ترکیه و ۷ هزار و۳۶۳ تن کالانیز توسط ۳۶۲ دستگاه کامیون سایر ملیت ها از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۱۱ ماهه گذشته  به تردد ۱۳۵ هزار و۲۱۵ دستگاه ناوگان ائم از پر وخالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد:از این تعداد ۷۹ هزار و۳۴۷ دستگاه وارد و ۵۵ هزار و۸۶۸ دستگاه نیز خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۲۰ هزار و۱۴۹ دستگاه کامیون و ۲هزار و۱۵۳ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت:در تردد اتوبوس از مرز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود هزار و۸۰۰ دستگاه بود در ۱۱ ماهه گذشته افزایش ۱۹ درصدی را شاهد هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.