| کد خبر: 265824 |

ضعف زیرساخت‌ های حمل و نقل عامل توسعه‌ نیافتگی اردبیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: ضعف زیرساخت های حمل و نقل به واسطه تکمیل نشدن پروژه های زیرساختی از مانع های مهم توسعه این استان است و باید برای آن وقت بگذاریم.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: ضعف زیرساخت های حمل و نقل به واسطه تکمیل نشدن پروژه های زیرساختی از مانع های مهم توسعه این استان است و باید برای آن وقت بگذاریم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  کاظم دبیر  در آیین تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل با اشاره به شرایط اقلیمی و بارش برف در شهرستان های گرمی، مشگین شهر، نمین، نیر و اردبیل در فصل زمستان اظهار کرد: بعضی شغل ها شرایط و خدماتشان چنان است که اگر یک روز هم تعطیل باشند، شاید مشکلی پیش نیاید؛ اما برخی شغل ها مانند راهداری چنین نیستند.

وی با اشاره به نقش فعالان این عرصه در تامین سلامت و امنیت مسافران و رانندگان همچنین تسهیل دسترسی تولیدکنندگان به بازارهای فروش و انتقال کالاها افزود: روند توسعه کشورها نشان می دهد که وضعیت حمل و نقل آنها حیاتی بوده و از جمله توسعه کنونی دوبی ناشی از همین توجه و توسعه زیرساخت های مرتبط با صنعت حمل و نقل هوایی است.

دبیر اظهار کرد: هر چقدر هم که در بخش کشاورزی و صنعت استان تولید داشته باشیم، اگر فعالان حوزه حمل و نقل این کالاها را به بازارهای هدف نرسانند، کاری از پیش نمی رود و این امر نشان دهنده اهمیت و نقش رانندگان و سایر دست اندرکاران حوزه حمل و نقل است که با خدماتشان به مردم در کنار کسب درآمد، موجب جلب رضایت الهی هم می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه تکمیل نشدن زیرساخت ها بحثی اساسی و مانع توسعه استان است، بیان کرد: شاید اینکه در حال حاضر وضعیت اقتصادی مردم در استان اردبیل از نظر سرانه درآمدی نصف میانگین کشور است، بخشی از علت آن ناشی از همین ضعف در زیرساخت های حمل و نقل استان است.

وی تصریح کرد: یکی از زیرساخت های اساسی استان راه آهن اردبیل-میانه است که مسئولان پیشین از پیشرفت ۹۰ درصدی آن حرف می زدند اما در نهایت مشاهده شد که چنین نبوده است.

دبیر خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی استان با توجه به اهمیت موضوع در چند سال گذشته پیگیر سرعت بخشی به اجرای پروژه بود که اکنون راه آهن میانه - اردبیل در مراحل پایانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت مشارکت مردم و انتخاب شخصیت های واجد شرایط تاکید کرد و افزود: یکی از علل توسعه استان های توسعه یافته کشور، همدلی و تلاش هماهنگ همه مسئولان و نمایندگان آنها برای پیگیری و پیشبرد برنامه ها و پروژه ها است و از این رو مشارکت و انتخاب مردم اهمیت دارد و باید افرادی تاثیرگذار در روند توسعه استان انتخاب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.