| کد خبر: 257330 |

گره ترافیکی محور حیران رفع می شود

عملیات خاکبرداری سنگی کف تونل دوم حیران با دستگاه پیکور آغاز شده و در حال انجام است.

تین نیوز

 

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از پروژه تونل شمالی محور اردبیل – آستارا ( تونل دوم حیران ) و راههای طرفین گفت : با توجه به اتمام عملیات حفاری در سال گذشته ، هم اکنون دسترسی به دو طرف از داخل تونل میسر بوده و با شروع بکار پیمانکار جدید عملیات خاکبرداری سنگی کف تونل با دستگاه پیکور آغاز شده و به طول ۱۵۰ متر نیز پیشرفت دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حیدری افزود : در ابتدا و انتهای تونل جدید ، دو گالری با طول اولیه ۱۵ متر در سمت خروجی و ۲۵ متر در سمت ورودی احداث می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد : عملیات خاک‌برداری در قسمت خروجی به اتمام رسیده و در بخش ورودی نیز ۷۰ درصد آن تحقق یافته است و احداث دیوار حائل ، ساخت آبروهای مسیر ، دور برگردان و یا زیر گذر طبق برنامه زمانبندی طرح، همزمان با سایر عملیات باقیمانده انجام خواهد گردید.

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه تلاش می شود تا گره ترافیکی شدید محور حیران رفع شود گفت: با توجه به انتخاب پیمانکار جدید برای پروژه تونل دوم حیران که در رفع گره ترافیکی منطقه موثر و دارای اهمیت است، تلاش ها برای تکمیل این پروژه ادامه دارد.

عاملی افزود: با توجه به اهمیت تونل دوم حیران در رفع مشکلات متعدد ترافیکی در ایام تعطیلات، در این بازدید تصمیمات لازم برای تسریع پروژه اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با عملیات اجرایی حدودا ۲ ماهه پروژه تونل دوم حیران با پیمانکار جدید ، پیشرفت خوبی در جریان بوده و تلاش می شود تا گره ترافیکی این محور پر تردد رفع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.