| کد خبر: 255974 |

جهت تکمیل تونل دوم حیران ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : حفاری تونل دوم حیران به اتمام رسیده و جهت تکمیل ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : حفاری تونل دوم حیران به اتمام رسیده و جهت تکمیل ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت تونل دوم حیران گفت: حفاری تونل به اتمام رسیده و با انتخاب پیمانکار جدید در سال جاری لاینینگ و راه اندازی مسیر دو طرف تونل آغاز می شود تا با تامین۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار شاهد عبور خودروها از این مسیر باشیم.

وی گفت : محور بزرگراهی نیر – سراب و کمربندی نیر در مرحله اجرایی قرار گرفته و پروژه مهم و حیاتی اردبیل – سرچم نیز با پیگیری های مستمر نائب رییس مجلس ، استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جذب اعتبارات روند اجرایی مناسبی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : در مجموع امسال ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از ردیف های ملی و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از تهاتر نفت بوده و علیرغم تخصیص ها به این پروژه ، پیمانکاران ۱۴۰ میلیارد تومان طلب دارند و علی رغم بدهی ها به پیمانکاران تمامی پروژه ها در سطح استان هم اکنون فعال و در حال اجرا است.

حیدری اظهار کرد : محور کلور - درام نیز در دو قطعه در حال اجراست و ما در ادامه روند این پروژه مشکل مالی داشتیم که با وجود بدهی ۹۵ میلیارد تومانی به پیمانکاران ، امیدوارم با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن ادامه یابد.

وی با اشاره به تکمیل محور بزرگراهی اردبیل – مشگین شهر و بسته شدن پرونده آن در سال جاری اشاره کرد و گفت : به رغم سختی کار در این پروژه ، مسیر اصلی تکمیل شده و تنها یک پل و دو سه زیرگذر و روگذر در این مسیر باقیمانده که موسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیا تلاش می کند تا آن را به سرانجام برسانند و در این پروژه پیمانکار ۹۰ میلیارد تومان طلب دارد.

حیدری ادامه داد : ۵ کیلومتر بزرگراه ورودی شهر گرمی در سال گذشته افتتاح شده و ۱۵ کیلومتر محور گرمی – اردبیل نیز با انتخاب پیمانکار در مرحله انجام است.

وی فعال بودن بزرگراه گرمی به بیله سوار با تلاش موسسه عاشورا را یادآور شد و بیان کرد : راه اصلی انگوت به مشگین شهر و پارس آباد نیز به رغم ۲۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکار در مراحل اجراست.

پیمانکاران راه و شهرسازی اردبیل با تمام توان در سنگر خدمات رسانی حضور دارند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل محور گردشگری سرعین – آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر ، کریق – آرموداق به طول ۵/۸ کیلومتر در سال جاری خبر داد و افزود : پروژه دور دریاچه سد گیلارلو در سال گذشته عملیات آسفالت انجام و تکمیل گردید و تنها طلب ۱۰ میلیارد تومانی پیمانکار باقیمانده که با حمایت مسولان استانی و شهرستان گرمی امیدوارم تامین منابع آن حل شود.

وی گفت : بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم ولی پیمانکاران راه و شهرسازی اردبیل با تمام توان در سنگر خدمات رسانی حضور دارند و ما به پشتیبانی و حضور این عزیزان دلگرم هستیم که امیدواریم در سال جاری با تخصیص اعتبار مناسب و پرداخت مطالبات پیمانکاران ، روند توسعه بزرگراه ها شتاب بیشتری بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.