| کد خبر: 255512 |

پیمانکار پروژه بزرگراه دالکی کنارتخته انتخاب شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار پروژه (قرارگاه سازندگی خاتم) انتخاب شده است و به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

تین نیوز

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار پروژه (قرارگاه سازندگی خاتم) انتخاب شده است و به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه مصوبه سفر پیشین دولت را دارد و تامین مالی اولیه هم شده است، فقط پیمانکار این پروژه مانده بود که پیمانکار معتبری نیز برای آن انتخاب شده است.

وی با اشاره به نشست دیگری با رئیس و معاون سازمان راهداری در مورد تعریض و بهسازی راه کلمه – نی‌نیزک – برازجان اضافه کرد: توسعه و بهبود وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان دشتستان را به عنوان یک اولویت مهم است که با جدیت دنبال می‌شود. در همین راستا نشستی را با رئیس و معاون سازمان راهداری در مورد تعریض و بهسازی راه کلمه – نی‌نیزک – برازجان داشتم و توافق کردیم که به صورت مشارکتی با مشارکت ایشان و بودجه‌ای که ما از منبع دیگری جذب خواهیم کرد کار انجام شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این پروژه از اولویت‌ها است عنوان کرد: در شأن مردم شریف بخش بوشکان نیست که برای تردد به مرکز شهرستان از مسیر یک شهرستان دیگر استفاده کنند.   ان‌شاءالله با اجرای این پروژه ضمن حل این مشکل بزرگ، رونق به روستاهای این مسیر باز خواهد گشت و گردشگری این منطقه نیز جان خواهد گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: در مورد تعریض راه ورودی روستاهای عطیبه، چاه‌زنگی،  سمیعا و چهل‌زرعی نیز صحبت کردیم و قرار شد که حمایت کنند. از کندی عملیات اجرایی پروژه تعریض و بهسازی مسیر سعدآباد – وحدتیه گلایه کردم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.